Közel tízezer használt termék talált új gazdára a Vatera Green Fridayen
A Vatera november 25-27. között tartott Green Friday-én több mint 14 ezer termék talált gazdára, amelyek közel hetven százaléka, csaknem tízezer termék volt használt – és csupán alig több mint harmada volt teljesen új árucikk. A zöld péntek slágerei az akciós gyűjtői termékek – érmek, bélyegek – mellett a DVD-filmek voltak. A legdrágábban megvett tíz akciós termék között idén háborús relikvia, régi pengő, antik karóra és iPhone 13/14 okostelefon egyaránt megtalálható.
A Vatera idén tudatosan helyezte át a hangsúlyt a fenntarthatóságra, és rendezett Black Friday helyett Green Fridayt. A kampány fő üzenete a felhasználók körében is átment, hiszen a zöld pénteki akcióban eladott több mint 14 ezer termék 67 százaléka (csaknem 9500 tétel) second-hand árucikk volt, míg az új termékek az eladások kicsivel több mint egyharmadát tették ki.
A Vaterán regisztrált eladók maguk dönthettek arról, hogy mely termékeket akciózzák le, és 10 és 70 százalék között milyen mértékű kedvezményt biztosítanak ezekre a Green Friday alatt., de a kampány részeként kiemelésre kerülnek az ingyen elvihető és az alkudható termékek, illetve 1 forintról induló ajánlatok is.
A legdrágább eladott zöld pénteki tétel egy 1948-ból származó, szűk körben kiosztott Kossuth-érdemrend csillaga volt, amely több mint 957 ezer forintot ért megvásárlójának. A második legnagyobb összeget – több mint 750 ezer forintot – egy 1922-es Magyar Érdemrend Lovagkeresztjének díszdobozos példányáért fizették ki. A harmadik legnagyobb összeget egy 1926-ban nyomott húszpengős bankóért adta meg egy vásárló – akinek közel 520 ezer forintot ért meg a műtárgy.
A régiségek mellett különböző iPhone 13 Pro és iPhone 14 Pro okostelefonok, egy 1946-os állami kitüntetés, illetve egy 18 karátos arannyal borított antik svájci karóra működőképes példánya is megtalálható a tíz legdrágább zöld pénteken eladott termék között.
A Vatera Green Friday legnépszerűbb termékkategóriái az eladott darabszámok alapján
1. Numizmatika – pénzérmék, bankjegyek
2. Filatélia, bélyegek
3. DVD-filmek
4. Női, férfi ruházat
5. LEGO játékok
6. Zenei CD-k
7. Kitüntetések, jelvények
8. Képeslapok
A Vatera négyszintű biztonsági rendszere egyaránt védi az eladókat és a vásárlókat a csalóktól, így a piactéren gyakorlatilag ugyanolyan biztonságos vásárolni, mint egy hagyományos internetes áruházban.
Kapcsolódó cikkek
- Idén Green Fridayt rendez a Vatera
- A Vaterán éli reneszánszát a szódásüveg, a gombfoci és a képeslap is
- Meglepő, de a Vaterán emelkednek a zenei CD-k eladásai
- Vásárlási kisokos a Vaterától
- Közel félmillióan böngészték a Barátok közt ikonikus tárgyait a Vaterán
- Már több mint egymilliárd hirdetést adtak fel a Vaterán
- Többet szánunk idén az iskolakezdésre
- Vatera segítség a COVID-19 elleni küzdelemhez
- Közösen gyűjt adományokat a Vatera, a Meska.hu és a Foxpost
- Online könnyen átverhetők vagyunk
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
Három hónapig díjmentesen használhatják az Apple Music alkalmazást az LG okostévék tulajdonosai
Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval* ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
NMHH-kutatás: egyre többen választanak több streamingszolgáltatót
2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) éves fogyasztói felmérésének legújabb eredményei szerint a tavalyi év végén a 15 év feletti lakosság 41 százaléka nézett rendszeresen mozgóképes tartalmat valamelyik streamingszolgáltatónál.
A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel
Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.