Elindult a Telekom kkv-knak szóló Digitalizációs Tanácsadás programja
Vezetői konzultációval, online marketing-tanácsadással, valamint pénzügyi és jogi támogatással, cégre szabott módon segíti kkv-ügyfeleit a Telekom márciusban elinduló Digitalizációs Tanácsadás programja, megmutatva, hogy a vállalkozók nincsenek egyedül kérdéseikkel, vállalkozásvezetési dilemmáikkal, támaszkodhatnak a Telekom szakértelmére. A díjmentesen elérhető szolgáltatással a Telekom a vállalkozások digitális transzformációját igyekszik segíteni, hogy azok még ütésállóbbá váljanak minden piaci helyzetben.
A hazai mikro-, kis és középvállalatok harmada már a digitalizáció útjára lépett, a nemzetközi trendek alapján pedig borítékolható, hogy belátható időn belül a szegmens további szereplőinél is napirendre kerül a transzformáció kérdése.* A külső környezet és feltételek változásával a kkv-k számtalan újabb kihívással is szembesülnek, amelyekre időről időre reagálniuk kell. A digitalizáció útjára lépő vállalkozások azonban nincsenek egyedül, hiszen tanácsokkal is segíti őket a Telekom.
A lakossági ügyfelek mellett a kkv-kat is kiszolgáló Telekom és a nagyvállalati ügyfelek korábbi szolgáltatója, a T-Systems immár egyégesen Telekom márkanév alatt, egy kézből kínálja telekommunikációs és IT megoldásait a teljes üzleti ügyfélkörnek. Akár egy mikrovállalkozás, akár egy nagyvállalat küzd az üzletfejlesztést vagy a digitális átalakulást érintő dilemmával, a Telekom igyekszik megadni a felmerülő kérdésekre a választ. A szolgáltató célja, hogy – egyesítve a különböző szegmensekben szerzett tapasztalatokat – a továbbiakban is szakértő tanácsadóként támogassa valamennyi ügyfelét a digitális előrelépésben, illetve a transzformációban, hogy a vállalkozások ütésállóbbá, míg a nagyvállalatok jövőállóbbá váljanak a digitalizáció segítségével. A nagy- és középvállalati ügyfelek továbbra is a megszokott személyes kapcsolattartójukhoz fordulhatanak, míg a kkv-k számára az új program révén igyekszik a Telekom választ adni a kérdésekre.
A Telekom közel hat éve futó Hello Biznisz platformján a kkv-ügyfelek már eddig is sok támogatást kaphattak, egyebek között jó példák, működő megoldások megismerésével, valamint edukációval. Ennek a szemléletnek a jegyében, a visszajelzések figyelembevételével bővül márciusban a portfólió a Digitalizációs Tanácsadás programmal, amelynek keretében a Telekom négy területen, díjmentes vezetői tanácsadással, online marketing-tanácsadással, valamint pénzügyi és jogi ügyekben felmerülő kérdések megválaszolásával támogatja a vállalkozásokat a fejlődésben. A Telekom együttműködő partnere a programban a CGP Europe.
A cégvezetők részére szóló vezetői tanácsadás során egyebek között a megfelelő vezetői módszerek és attitűd kialakításában tudják új ismeretekkel felvértezni a vállalkozások tulajdonosait, akik ezáltal motivált csapatot építhetnek fel. A tanácsadás révén egyebek mellett a csapatépítés, a konfliktuskezelés, a delegálás, a konstruktív visszajelzés, a döntéshozás, a motiváló környezet kialakításának mesterfogásait is elsajátíthatják.
Online marketing-tanácsadást azoknak a cégeknek érdemes igénybe venni, melyek új szintre emelnék brandjük ismertségét, illetve a digitális csatornák lehetőségeinek kiaknázását – legyen szó a social média közösségépítésről, influenszer marketingről, a vásárlói profilozásról és piackutatásról, vagy éppen termékinnovációs ötletek kidolgozásáról.
Ha a pénzügyek terén állnak kihívások előtt, akkor a szakértők az adott vállalkozásra szabott adótanácsadással, közterhekkel, könyveléssel, könyvvizsgálattal, bérszámfejtéssel összefüggő ismeretekkel állnak a cégek rendelkezésére, de akár a pénzügyi tervezés és befektetés kérdéseiben is készek segíteni.
A jogi tanácsadásnak köszönhetően a Telekom kkv ügyfelei könnyebben eligazodhatnak többek között a szerződésekkel kapcsolatos kérdésekben, peres és nem peres vitarendezési lehetőségekben, vagy éppen szellemi tulajdonnal kapcsolatos ügyekben.
„A Telekom Digitalizációs Tanácsadás programmal továbbra is támogatjuk a vállalkozásokat a digitális fejlődésben és olyan plusz tudást adunk a kezükbe, amellyel felvértezve nemcsak az aktuális problémákra, kihívásokra találhatják meg a legmegfelelőbb választ, de akár hosszútávon is segíthetik működésüket. Egyre inkább azt tapasztaljuk, hogy a perszonalizált problémakezelésre és a személyes odafigyelésre a kisvállalkozásoknak is szüksége van.” – fogalmazott Szabó Béla, a Telekom márkakommunikációs igazgatója.
„Az ügyfélélményben és a kkv-k digitalizációjának támogatásában is szintet lépünk, hiszen immár vállalkozásra szabott tanácsokkal látjuk el ügyfeleinket. A kisvállalkozásokat segítő új programunk mellett közepes ügyfeleink, valamint nagyvállalati partnereink továbbra is szakértő partnerként számíthatnak a Telekomra személyes kapcsolattartóik révén” – mondta el Sipos Tamás, a Telekom kis-és középvállalkozások szegmens vezetője. Hozzátette, a Telekom Digitalizációs Tanácsadás program szervesen illeszkedik a Telekom hosszútávú stratégiájába, mellyel a szolgáltató a hazai kkv-k digitális felzárkózását kívánja elősegíteni.
A tanácsadás programban a Telekom üzleti előfizetéssel rendelkező egyéni vállalkozók és kkv-k vehetnek részt, havonta legfeljebb egy alkalommal, egy óra időtartamban, díjmentesen és anonim módon. Ehhez mindössze a Telekom applikációjában elérhető egyedi kuponkódra és egy néhány lépésből álló regisztrációra van szükség. Ezt követően a szakértő tanácsadó két napon belül jelentkezik, hogy egyeztessék a konzultáció időpontját. Havonta, összesen 100 óra konzultációt biztosít a Telekom és partnere.
_____________________
*Forrás: Digital Economy and Society Index (DESI) 2022 (https://digital-strategy.ec.europa.eu/en/library/digital-economy-and-society-index-desi-2022)
Kapcsolódó cikkek
- A konyhai digitalizáció elősegítheti a jó higiénés gyakorlatot
- Nőnapi pólókollekcióval készült a Telekom
- A digitalizációhoz szükséges iparágnak is digitalizálnia kell
- Az SAP megoldásával fejleszti digitalizációs programját a Lockheed Martin
- Az ABB befektet az OKTO GRID-be
- Díjeső a digitalizáció eredménye
- Hát persze hogy dráma!
- Versenyen keresi az újabb digitális fejlesztési lehetőségeket az Erste
- Indul a Telekom Spots: friss, áramvonalas, naprakész programajánló oldal a Telekomtól
- Felgyorsítja digitális átalakulását a BMW-csoport
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
3 árulkodó jel, hogy a cég IT csapata már nem versenyképes
Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek, a cégek pedig komoly piaci hátrányba kerülhetnek, ha nem tartanak lépést a változással. Az ügyfelek és a munkatársak igényei egyre csak nőnek, a versenytársak szolgáltatásai pedig rövid idő alatt gyorsabbá, kényelmesebbé, átláthatóbbá válhatnak a miénknél.
Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi átvétellel történő rendelés az Euronicsnél. A megrendelés napjára házhoz szállítást ígérő szolgáltatás tavaly nyáron indult, idén pedig még szélesebb időablakkal lehet már rendelni Budapesten belül. Az online leadott rendeléseket pedig az áruházakban is át lehet venni akár még aznap, ez a szolgáltatás már országszerte elérhető ingyenesen. Az ilyen módon rendelt termékek toplistáján ott vannak a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, és az állateledelek, de rendeltek már asztali grillt is így.
Elérhetővé válik az automatikus munkabérelőleg
Automatikus Munkabérelőleg Rendszer (AMBER) néven biztosít új szolgáltatást a MagNet Faktor a Kulcs-Soft-tal partnerségben. Az új megoldás segítségével a bérszámfejtő szoftvert használó cégek alkalmazottai gyorsan és egyszerűen juthatnak a már ledolgozott munkanapok után járó fizetésükhöz. A munkavállalók mellett a vállalkozásoknak is kedvező ez a lehetőség: az adminisztratív terheik csökkennek, a bérfizetés pedig rugalmassá válik.
Üzembe állt a Siemens e-kamion töltője
A világon elsőként a felső-ausztriai Laakirchenben, az autópálya melletti OMV-töltőállómáson helyezték mindennapos üzembe a Siemens e-kamionok tankolására is alkalmas új csúcstöltőjét.
Ezeket a munkaköröket válthatja ki a magyar cégeknél a mesterséges intelligencia
Az elmúlt években figyelemreméltó fejlődésen ment át a mesterséges intelligencia, ami mára valamilyen formában szinte minden felhasználóhoz eljutott. Persze, ahogy az a nagy technológiai áttörések esetében lenni szokott, az MI megítélése is meglehetősen vegyes, valamint arról is megoszlanak a vélemények, hogy milyen gazdasági következményeket hoz magával és milyen hatással lesz a munkára.