Vezető magyar szállítmányozási szolgáltató csatlakozott a Webfleethez
Csatlakozott a Webfleethez a régió egyik vezető szállítmányozási és logisztikai szolgáltatója, a Horváth Rudolf Intertransport Kft., amely közel 30 éve nyújt fuvarozási szolgáltatásokat az európai piacokon.
A vállalat teljes flottája csatlakozik a Bridgestone flottakezelési megoldásának számító Webfleet rendszer online platformjához, ahol egyetlen felületről nyomon követhető a járművek állapota, a vezetési stílus, a flotta eredményessége, a megrendelések, az üzemanyag-fogyasztás és más kulcsfontosságú mutatók. Az együttműködési megállapodás értelmében összesen 350 vontatót, 275 pótkocsit és 120 autóbuszt, furgont és személygépkocsit szerelnek fel a Webfleet telematikai eszközével.
„A telematikai rendszerek elengedhetetlenek a működésünkhöz. A választásunk azért esett a Webfleetre, mert ez a technológiailag legfejlettebb megoldás, amely képes elősegíteni, hogy az EU egész területén tovább javítsuk és optimalizáljuk flottánk működését." – nyilatkozta Horváth Dávid, a Horváth Rudolf Intertransport Kft. üzletfejlesztési igazgatója.
A flottafelügyelet mellett a Webfleetet a tachográfok adatainak távoli letöltésére és a járművezetők vezetési idejének kezelésére is használják majd. A vállalat lehetőséget lát az OptiDrive – vezetési stílusjavító funkcióban is, amely nemcsak az üzemanyag-fogyasztásra van hatással, hanem a biztonság növelésére is, amely a cég személyszállítási szolgáltatásai számára előnyös.
„Nagyon örülünk, hogy bár a magyar piac új piac a Webfleet számára, mégis egyre több helyi vállalat keresi flottakezelési megoldásainkat. Megtisztelő számunkra, hogy a Horváth Rudolf Intertransport Kft. bízik a Webfleetben, és velünk kívánja fejleszteni működését" – tette hozzá Dariusz Terlecki, a Webfleet lengyelországi és kelet-európai kereskedelmi tevékenységekért felelős regionális igazgatója.
A Horváth Rudolf Intertransport Kft. 1995 óta működik a fuvarozási piacon, több mint 110 000 négyzetméter raktárfelülettel rendelkezik, és közel 700 embert foglalkoztat. Legnagyobb ügyfelei közé olyan márkák tartoznak, mint a Bosch, a Rosenberger, a Thyssenkrupp, az Apollo Tyres, a Diehl, a Coloplast, a Bott és Bunge.
Kapcsolódó cikkek
- Eurohub: új struktúrát élesít a Raben Group
- A Palletways négy éve indította el magyarországi hálózatát
- Okoseszközök segítik a DACHSER-t a nemzetközi gyűjtőforgalomban
- Megújul a Trans-Sped flottája
- Nem lesz elég karácsonyi ajándék?
- Elindítja első, két vidéki várost összekötő gyűjtőjáratát a Dachser Magyarországon
- A Dachser üzembe helyezi első hidrogén üzemanyagcellás tehergépkocsiját
- Csúcstechnológiás Bridgestone gumiabroncsok
- Nagyot nőtt a Dachser a délkelet-európai régióban
- Budapestre érkezik a Dachser új selyemútja
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.
Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val
A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében.