Exkluzív társkereső indult sztároknak és tehetős egyedülállóknak
Az online világ fejlődése rohamosan gyorsul, és egyre váratlanabb, a megszokott életünket megváltoztató alkalmazások érkezésére lehet számítani. A technológia változtatja a társadalmat, és a társadalmi változások új alkalmazásokat hívnak életre. Ez az oda-vissza ható folyamat az online társkeresésre is nagy hatással van. Az online társkeresés az egyik első konkrét megoldás volt még 1995-ben, amit a world wide web érkezésének köszönhettünk. Ennek a folyamatnak hála ma az USA-ban a heteroszexuális párkapcsolatok 40%-ka már online kötődik.
A Tinder-t is működtető Match csoport 2022-ben 30 millió dollárért vásárolta meg a The League nevű exkluzív társkeresőt, ahová csak jelentkezni lehet tagnak, de nem garantált a felvétel. Sok paraméter mentén válogatnak a jelentkezők profiljai közül, így algoritmusokkal mesterségesen alakítva a társkereső adatbázis összetételét.
Ahogy a gasztronómiában, divatban, technikai eszközök és gyakorlatilag minden fogyasztási cikk piacán hagyományosan erősen szegmentáló erővel bír az ár, az online társkeresésben ez csak most jelent meg. A Tinder az akvizíciót követően 2023-ban bejelentette, hogy egy 500 dolláros prémium előfizetési csomaggal Tinder Vault néven luxus közösséget épít.
A tehetős és ismert emberek magukhoz hasonló társaságban mozognak, és alapvetően diszkrécióra vágynak. Mivel féltik a hírnevüket és identitásukat, a hagyományos online társkeresésben nehezen tudnak részt venni. A RichLove.hu Magyarország első prémium célközönség számára létrejött társkeresője egyszerre kínál diszkréciót és védelmet a társkeresők számára.
A RichLove.hu a RichGroup Kft. gondozásában készült, olyan több éve kipróbált és gyors növekedést produkáló szolgáltatások mellett, mint a RichLife vagy a RichClub.
„Cégünk egy olyan piaci rést talált, ami lehetővé tette, hogy az apróhirdetési piac prémium szegmensére koncentráljunk. Az ingatlan és az autó, valamint egyéb luxuscikkek értékesítésére szakosodott oldal után most az online társkeresés felé nyitunk. A sztárok és a tehetős emberek mellett az oldalra regisztrálni ingyenesen lehet, nem zárunk ki senkit az ismerkedésből. Egyetlen megkötésünk, hogy a VIP előfizetési csomagok számát tízezer darabban maximáltuk, így ha netán telítődne a létszám, akkor csak a megüresedett helyekre lehet majd bekerülni.” – nyilatkozta Farkas Zsombor ügyvezető, a RichLove.hu alapítója.
Kapcsolódó cikkek
- Online a strandszezonban is jobban érzik magukat a ducik
- Leáldozott a szerelmi horoszkóp ideje?
- Befolyásolja az infláció a társkeresést?
- A szerelem vak, avagy mire vágynak a párkeresők Magyarországon
- Romlott a helyzet, a magyar szinglik magányosabbak
- Randizna egy oltott az oltatlannal?
- Az egyedülállók negyede még igazán hisz a nagy Ő-ben!
- A két ember közti kémiát méri egy új párkereső szolgáltatás
- Kívánhat-e egy társkereső oldal sok terhességi tesztet?
- A gyermeküket egyedül nevelő szülők felé nyit a Randivonal cégcsoport
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Rakuten Viber visszatér a Formula E-be
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális vezetője örömmel jelenti be, hogy az ERT Formula E csapattal kötött új partnerség révén visszatér az ABB FIA Formula E World Championshipbe.
Copilot for Microsoft 365 már magyarul is
A Microsoft bejelentése szerint 16 újabb nyelvvel gyarapodott azon nyelvek száma, amelyeket a vállalat generatív mesterséges intelligenciára alapuló alkalmazása, a Copilot for Microsoft 365 támogat mind az üzleti, mind pedig az egyéni felhasználók esetében. A magyar is ezek között van.
Ilyen lesz az első, személyzet nélkül is működő magyar bolt
A tervek szerint már idén nyáron elindulnak az első távfelügyelt boltok Magyarországon. A technológia révén a hagyományos üzletek átalakítást követően személyzet jelenléte nélkül is nyitva tarthatnak, akár 24/7-es üzemmódban.
A régiós pénzügyi vezetők harmada már teszteli a generatív AI megoldásokat
Közép-Európában már minden harmadik szervezetnek közvetlen tapasztalata van a generatív mesterséges intelligenciával, és mindössze a vállalatok négy százaléka várja passzívan, hogy a versenytársak tegyék meg az első lépést. A régióban négyből három pénzügyi vezető (73%) véli úgy, hogy az AI fontos a vállalatuk stratégiája szempontjából. A Deloitte legfrissebb CFO felmérése szerint a megkérdezett pénzügyi vezetők fele költségcsökkentést vár a mesterséges intelligencia bevezetésétől.
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?