Összefog az IBM és az eBay az eladások növelésére

Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán , 2001. szeptember 6. 20:43
A most aláírt megállapodás értelmében az IBM és az eBay stratégiai szövetséget hoz létre értékesítéseik fellendítésére. Az online kiskereskedelemben érdekelt eBay mely koncertjegyektől kezdve autó pótalkatrészekig mindent árusít, ezentúl kiemelten kínálja majd az IBM termékeit, cserébe viszont egyéb ajánlataival is jelen lesz az IBM weboldalain.
Az együttműködés komolynak ígérkezik, ezt mutatja, hogy az alkalmi érdekszövetségekkel szemben ezt a megállapodást egy 8 hónapos próbaüzem előzte meg, csak ezután írták alá a felek a szerződést. Az eBay a jövőben fix áron fogja kínálni az IBM PC, szerver és szoftver termékeit. Az IBM mindenképpen jól jár az üzlettel, mivel az eBay klientúrájának 70 százaléka még soha semmit nem vett az IBM-től, így Lou D’Ambrosio, az IBM marketing és értékesítési részlegének elnöke szerint ők a legfontosabb célközönség. Az eBay 34 millió előfizetővel rendelkezik, bármely adott időpillanatban legalább 6 millió féle terméket árusít, másodpercenkénti 256 dolláros forgalom mellett.
Kulcsszavak: IBM +céginfo eBay

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55