Új digitális reklámeszközök a kirowski műhelyéből

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2001. december 6. 20:19
A magyarországi weben újdonságnak számító megoldásokat vet be az adidas, a Hewlett Packard és a Raiffeisen Bank őszi-téli reklámkampányaiban. A harmadik generációs kurzorszponzorációt, a multimédiás videobannert és a kreatív szegmentáción alapuló targetinget egyaránt az adott kampány speciális céljaihoz fejlesztette a kirowski.
Az adidas magyar nyelvű e-katalógusát bevezető kampány először használja a Magyarországon a kirowski által bevezetett kurzorszponzoráció harmadik generációs változatát, a 3G Cursor Sponsorship-et (3GCS). A különböző sportágak jellegzetes mozgásait feldolgozó animációs felület lassítva követi a kurzort, majd érintésre adidas-logóvá változva a fogadóoldalra visz. A fekete-fehér flash-banner azt mutatja be, mi történik, ha a felhasználó végre feláll számítógépe mellől, az interaktív skyscraperen pedig a képekre kattintva az adott ruhadarab felpróbálható az ott álló figurára. Az integrált kampány az egyik online médiavállalkozással együttműködésben SMS-hirdetéseket is bevet: a kirowski eDirect szolgáltatása most a 14-18 éves mobiltelefon-tulajdonosokat éri el rövid, vicces üzenetek formájában.

A Hewlett Packard multimédiás videobannere, mely az "Interactive Docking Ad" (IDA) hirdetési formátum első hazai megjelenése, az Omnibook 500 és x3 termékekhez kapcsolódó kampány központi gondolatára ("Bármilyen sebességet is választ") reflektálva - a televíziós reklámfilmekben látható élethelyzetek vizuális elemeit gyorsítja fel az internet sebességére. A kampányban résztvevő oldalakon először egy reklámfelület felé közeledő objektum - a filmben szereplő teknősbéka illetve vitorlázórepülő rajzolt változata - jelenik meg. Megérkezése után a banneren egyetlen kattintással elindítható a kapcsolódó tévéspot részlete: igazi teknősbéka áll meg az úton fékező autó előtt és valódi repülőgép pilótafülkéjébe nyerhetünk bepillantást.

Szintén a kirowski készítette a Raiffeisen Bank hitelkártyáit népszerűsítő microsite-ot, valamint az azt bevezető kampány eszközeit, amelyek a célcsoport kreatív szegmentációjának köszönhetően egy-egy körülhatárolt fogyasztói közösség elvárásaihoz igazodnak. A leglátogatottabb weboldalakon elhelyezett flash-banner három részre osztott felülete az egérrel pörgethető, így készteti a bankkártyák iránt kevésbé érdeklődő internetezőket arra, hogy válogassanak a nekik tetsző stíluselemek közül. Az online áruházak oldalain egymásból kipattanó karácsonyi ajándékdobozok hívták fel a figyelmet a hitelkártyákra, az utazási portálokon pedig téli úticélok villannak fel. Egyedi fejlesztés a Népszabadság Online fejlécét egy időre szarvas-vontatta szánnal betakaró eszköz.

Kulcsszavak: Kirowski onlineszolg

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50