2,5 millió 06-30-as ügyfél

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. január 4. 17:26
2002. január 4-én a Westel aktív ügyfeleinek száma elérte a 2,5 milliós határt. Az elmúlt évben közel 900 ezerrel nőtt a 06-30-as előfizetők száma.
A Westel újabb eredményes, minden eddiginél jobb évet tudhat maga mögött. Az előfizetőiszám-növekedés dinamikájára jellemző, hogy decemberben, egyetlen hónap alatt többen csatlakoztak a 30-asok táborához, mint 1994 márciusa és 1996 decembere között összesen.

Az új ügyfelek körében a Domino szolgáltatás a legnépszerűbb, az év során az előre fizetett szolgáltatást használók száma és aránya tovább nőtt, és megközelítette a 70 százalékot. A Westel-előfizetők 43 százaléka nő, és a 24 év alatti fiatalok számának erőteljes emelkedésének köszönhetően tovább csökkent a Westel-ügyfelek átlagéletkora. Az előfizetők 22 százaléka Budapesten, 78 százaléka vidéken él.

A Westel az év végi ünnepek alatt csúcsidőben óránként több mint 800 ezer SMS-t továbbított késedelem nélkül.

Kulcsszavak: +fohir Westel MTR +céginfo

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55