ADDEL Áruházak: ingyenes áruházi piactér az interneten

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. szeptember 28. 18:43
Az ADDEL Áruházak piactere 2002. Szeptember 22-én nyílt meg a látogatók előtt. Az áruház alapvető célja, hogy az interneten szörföző vagy ott már megjelenő cégek számára hiteles és megbízható üzleti szolgáltatásokat biztosítson. Az üzemeltető hpc online fontosnak tartja, hogy a kereskedők és a szolgáltatók többségének legyen online áruháza, mely az interneten keresztül bárki számára elérhető.
"Tapasztalatunk szerint a jelenleg elérhető hazai internetes kereskedelem a vásárlók számára esetleges, a kereskedők számára pedig drága. Drága, mert a fellelhető áruházi rendszerek általában ingyenes próbalehetőség nélkül ajánlják szolgáltatásaikat, így a kereskedők számára az áruház kezelésével kapcsolatos dolgok és az online kereskedelem kezdő lépéseinek megtétele súlyos pénzekbe kerül. A tájékoztatás hiányosságairól pedig még nem is beszéltem. Ez pedig még azokat is elriasztja, akik egyébként szívesen ismerkednének új kereskedelmi megoldásokkal. Ez a probléma természetesen visszahat arra, hogy az szörfözők néhány nagy áruházon túl talán csak százas nagyságrendet elérő áruház között válogathatnak, és azokat is csak szétszórtan találhatják meg az interneten" - mondja Török László cégvezető.

Mivel az áruházi rendszerben ezres tételekben lehet létrehozni az egyedi áruházakat, így egy-egy áruház létrehozása csak pár percet vesz igénybe. Ezt követően a bérlők néhány óra alatt kialakíthatják áruházuk megjelenését és kategóriaszerkezetét, majd a termékek feltöltését követően pár napon belül megnyithatják áruházukat.

Minden áruházat az áruház bérlője (az Eladó) saját maga menedzseli a Netlock Kft. által biztosított 128 Bit-es SSL felületen keresztül. Az áruház nyilvános oldalai és az adminisztrációs felület felhasználóbarát kialakítása és a részletes használati utasítás egyszerűvé teszi az áruház jellemzőinek beállítását, a termékek vagy szolgáltatások karbantartásától kezdve a megrendelések kezeléséig.

Az áruházi rendszer praktikus szolgáltatásokkal is rendelkezik, így pl. minden áruház rendelkezik saját hírlevél-szolgáltatással, melyekre a látogatók feliratkozhatnak. A kényelmes kezelhetőség mellett kiemelt figyelemben részesül az áruházi rendszer szervereinek nagy megbízhatóságú üzemeltetése, melyet a Webinform Bt. munkatársai felügyelnek.

Az egyedi áruházak biztosítása mellett alapvető cél, hogy az ezekben forgalmazott termékek a vásárlók számára koncentráltan is elérhetőek legyenek. Ezért az árufeltöltéseket követően minden áruház megjelenik az ADDEL Áruházak katalógusrendszerében, ahol a vásárlók egy keresővel is kereshetnek a termékek és szolgáltatások között.

A szolgáltatás hitelessége létkérdés, ezért azt csak olyan cégek vehetik igénybe, amelyek számlaképesek és a törvényben előírt feltételek szerint kereskedelmi tevékenységre jogosultak. Ezen túl az ADDEL Áruházak szolgáltatásából elérhető áruházakra a jogszabályban is meghatározott egységes üzletszabályzat vonatkozik. A vásárlók számára mindez alapvető fontosságú, hiszen a hiteles és megbízható kereskedő alkalmas egyedül arra, hogy megteremtse azt a bizalmat, mely lehetővé teszi az internetes kereskedelem gyors elterjedését.

Kulcsszavak: online bolt e-business

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55