SAP ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás az Adobe-nál

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. november 12. 13:39
A mySAP CRM és a mySAP Service Provider segíti az Adobe teljesen integrált ügyfélkezelési stratégiáját.
Az Adobe a mySAP ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerét (a mySAP CRM-et) választotta globális ügyfélkezelési stratégiájának alapjául - jelentette be az SAP AG. Az Adobe 750 felhasználós méretben építi ki a mySAP CRM ügyfélkapcsolati központját, továbbá mobil értékesítési és értékesítési akció kezelési rendszereit a sokszínű vásárlói közönséggel kapcsolatos értékesítési, szolgáltatási és marketingtevékenységek javítása érdekében. Az Adobe alkalmazni fogja továbbá a mySAP(tm) Service Provider iparágspecifikus funkcióit is professzionális szolgáltatási csoportjának vezetéséhez. A csoport webes megoldásokat készít azon vásárlók számára, akik automatizálni kívánják a dokumentumkezelési folyamatokat az egész vállalatra kiterjedően.
Kulcsszavak: SAP Adobe ügyvitel

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14