7 millió dolláros megrendelés a Microsoft autókereskedelmi szoftverére

Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán, 2003. január 22. 21:45
A Reynolds and Reynolds autókereskedelmi hálózat 7 millió dolláros üzlet keretében vásárolta meg a Microsoft értékesítést segítő Dealerpoint nevű szoftverét.
A szoftveróriás 1998-ban fejlesztette ki a Dealerpointot CarPoint szolgáltatáscsomagja részeként. A szoftver működése a Microsoft MSN felügyeletével és segítségével működik és az adatcsere mellett megkönnyíti az internetről származó megrendelések és érdeklődések kezelését. A Reynolds and Reynolds az Ohio állambéli Daytonban tartja fenn központját, és kifejezetten autókereskedelemre specializálódott. A cég szóvivője, Bob Sadowski szerint mintegy 4000 Ford-, Mercury-, Lincoln-, Honda-, Acura- és Isuzu-kereskedő fogja használni a szoftvert, melyet előreláthatólag június 30-ig vezetnek be.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36