Jobb volt a vártnál az Ericsson második negyedéve
A többi telekommunikációs céghez hasonlóan az Ericsson is megszenvedi a kereslet visszaesését - a mobilszolgáltatók közül ugyanis sokan kivárnak beruházásaikkal, hogy csökkentsék adósságaikat. Ám az Ericsson most úgy látja, eladásai a harmadik negyedévben is szinten maradnak, esetleg kismértékben maradnak el a második negyedév teljesítményétől, ami különösen abban az összefüggésben kedvező hír, hogy legnagyobb piaci versenytársuk, a Nokia kiábrándító előrejelzést adott.
Az Ericsson eladásai 28 százalékkal maradtak el a tavalyi értéktől: 27,6 milliárd koronát tettek ki - az előzetes konszenzus 27,3 milliárd korona volt. A cég rendelésállománya 20 százalékkal 28,3 milliárd koronára csökkent a tavalyi értékhez képest - ugyanakkor 7 százalékkal növekedett az első negyedévhez viszonyítva.
A társaságnak a második negyedévben sikerült 42 milliárd koronára csökkentenie működési költségeit, ami már megközelíti az év végére tervezett 38 milliárd koronás célt.
Az eredmények az Ericsson részvényének tőzsdei szereplésében is megmutatkoznak: a papír árfolyama már a stockholmi tőzsde nyitása előtt, az elektronikus kereskedésben 11 százalékkal emelkedett. Nyitás után a trend folytatódott, fél tízkor a növekedés már 14,71 százalék, az árfolyam 11,70 korona volt.
Kapcsolódó cikkek
- Ericsson-Samsung távközlési keresztlicenc-megállapodás
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- Az Ericsson első negyedéve: 27 százalékkal nőtt a profit
- Az Ericsson ajánlatot tett a Tandberg Television felvásárlására
- Az Ericsson norvég tartalomszolgáltatót venne
- Ericsson üzleti szolgáltatóközpont Lengyelországban
- Az Ericsson 36,0 milliárd svéd koronás adózás előtti nyereséget jelent a teljes évre
- Az Ericsson véglegesíti a Redback Networks felvásárlását
- Ericsson: negyedéves pénzügyi eredmények
- Az Ericsson olcsó készülékekkel akar tért hódítani
Már több millió európai Samsung felhasználó veszi igénybe az új One UI 6.1 frissítéssel érkezett Galaxy AI funkciókat
A One UI 6.1 frissítéssel még több eszközön váltak elérhetővé a Galaxy AI funkciók, amelyekkel a Samsung elsőként a – 2024 februárjában megjelent – Galaxy S24 készülékeket látta el. A szoftverfrissítés a Galaxy S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 és Tab S9 szériát érintette, az AI funkciók márciustól egyre több készüléken váltak elérhetővé, amelynek köszönhetően Európa-szerte több millió felhasználó tapasztalja meg a Galaxy AI élményt.
Adatbiztonsági frissítést adott ki az ASUSTOR
Az ADM 4.3 az adatbiztonságra összpontosít. A zsarolóvírusok és más rosszindulatú programok terjedésével az ADM 4.3 megerősíti védelmét és hivatalossá tesz számos új adatbiztonsági funkciót.
A CineBeam Q-val újra megkezdi a projektorok forgalmazását Magyarországon az LG
Az LG az elmúlt években nem értékesített projektorokat a magyar piacon, 2024-ben azonban újra visszatérnek a cég otthoni vetítői. Az első modell, ami újra nálunk is kapható, rögtön egy újdonság: a januári CES-en bemutatott LG CineBeam Q, ami egy kompakt, szinte műtárgyként is értelmezhető 4K projektor. A készülék egyelőre kizárólag az LG webáruházában kapható, itt viszont 15% kedvezményt kapnak azok, akik elsőként megrendelik a terméket.
Közel 8,8 millió Samsung felhasználó élvezi a Galaxy AI funkciókat
A One UI 6.1 frissítéssel még több eszközön váltak elérhetővé a Galaxy AI funkciók, amelyekkel a Samsung elsőként a – 2024 februárjában megjelent – Galaxy S24 készülékeket látta el. A szoftverfrissítés a Galaxy S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 és Tab S9 szériát érintette, az AI funkciók márciustól egyre több készüléken váltak elérhetővé, amelynek köszönhetően Európa-szerte több millió felhasználó tapasztalja meg a Galaxy AI élményt.
A CIB Bank a Kyndrylt választotta hitelezési platformja modernizálására
A Kyndryl, a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója és a CIB Bank, Magyarország egyik legnagyobb kereskedelmi bankja ma bejelentette, hogy a Kyndryl támogatta a bankot alkalmazásai modernizálásában és fedezetlen hitelezéssel kapcsolatos munkafolyamatai átalakításában. Ennek eredményeként a CIB Bank – a fogyasztói hitelek feldolgozására szolgáló modern és automatizált rendszer bevezetésével – tovább egyszerűsíti hitelezési folyamatát, nagyobb hatékonyságot és jelentős költségmegtakarítást érhet el.