Sportrádiót indít a FOTEXnet
A sportközvetítések és a zene mellett a tervezett műsorstruktúrában számos háttérműsor indítása is szerepel: sztárinterjúk, stúdióbeszégetések, telefonos bejelentkezések és szakértői vélemények színesítik majd a programot.
A rádió első élő közvetítésére 2003. augusztus 2-án este 8 órától kerül sor a Ferencváros – Videoton mérkőzés közvetítésével.
Kapcsolódó cikkek
- EDR rádió a Balatonon: Biztonságosabb fürdőzés, gyorsabb életmentés
- Microsoft IT a 2008-as pekingi olimpián
- Adásszünettel a zenéért
- Új magyar rádió kezdi meg működését a Vajdaságban
- Mobil internet a magyar jégkorong-válogatottnak
- Jótékonysági kerekesszékes kosárlabda verseny
- Sikeres rekordkísérlet a Puskás Tivadar Távközlési Technikumból
- A CeBIT-en kapott európai elismerést a Fotexnet
- A Pannon a jégkorongosok utánpótlásáért
- 4,6 milliárdos üzlet van készülőben a műholdas rádiózásban
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Mit várnak a cégvezetők a mesterséges intelligenciától?
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.