A Canon első félévi eredménye a tervezett értékeket is meghaladta

forrás Prim Online, 2003. augusztus 3. 18:45
A Canon Europe, a Canon leányvállalata bejelentette, hogy a Canon Inc. 2003. első félévi értékesítésből származó konszolidált nettó árbevétele 1.535,6 milliárd jen (11.209 millió Ź), amely éves összehasonlításban 10,9%-os növekedést jelent a 2002-es pénzügyi év első feléhez képest.
A Canon által jelentett 127,8 milliárd jen (933 millió Ź) összegű első félévi nettó eredmény jelentős, 74,5%-os növekedést jelent az elmúlt év hasonló időszakához képest, az egy részvényre jutó eredmény pedig 145,55 jen (1,06 Ź).

A Canon Inc. a második negyedévre 804,0 milliárd jen (5.869 millió Ź) összegű bevételről számolt be, amely 9,6%-kal haladja meg a 2002. második félévi összeget, a nettó eredmény pedig 56,2 milliárd jen (410 millió Ź), amely a 2002. második félévi értéknél 35,2%-kal magasabb.

„A Canon a negyedévet illetően olyan bevételt és nyereséget könyvelt el, amely nemcsak a vállalat az előző év hasonló időszakában elért eredményeit haladja meg, de a tervezett értékeket is, folytatva az első negyedévben megkezdett folyamatot" – nyilatkozta Toshizo Tanaka, a Canon Inc. illetve a Canon csoport központi pénzügyi és számviteli irodájának igazgatója.

„Ami a digitális kamerák értékesítését illeti a második negyedév folyamán, éves szinten jelentős, 74,5%-os növekedést könyveltünk el, és szintén túlteljesítettük saját terveinket. Következetesen haladunk kitűzött célunk, a világelsőség megszerzése felé."
Kulcsszavak: Canon +céginfo

Mit várnak a cégvezetők a mesterséges intelligenciától?

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 13:29

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

A SteelSeries egy új színárnyalattal bővíti a díjnyertes Nova Pro Wireless headsetet

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 09:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14