A Canon első félévi eredménye a tervezett értékeket is meghaladta
A Canon Inc. a második negyedévre 804,0 milliárd jen (5.869 millió Ź) összegű bevételről számolt be, amely 9,6%-kal haladja meg a 2002. második félévi összeget, a nettó eredmény pedig 56,2 milliárd jen (410 millió Ź), amely a 2002. második félévi értéknél 35,2%-kal magasabb.
„A Canon a negyedévet illetően olyan bevételt és nyereséget könyvelt el, amely nemcsak a vállalat az előző év hasonló időszakában elért eredményeit haladja meg, de a tervezett értékeket is, folytatva az első negyedévben megkezdett folyamatot" – nyilatkozta Toshizo Tanaka, a Canon Inc. illetve a Canon csoport központi pénzügyi és számviteli irodájának igazgatója.
„Ami a digitális kamerák értékesítését illeti a második negyedév folyamán, éves szinten jelentős, 74,5%-os növekedést könyveltünk el, és szintén túlteljesítettük saját terveinket. Következetesen haladunk kitűzött célunk, a világelsőség megszerzése felé."
Kapcsolódó cikkek
- A Canon frissíti az EOS 400D firmware-ét
- A HP alelnöke a legjobb átszervezési vezető
- Ericsson-Samsung távközlési keresztlicenc-megállapodás
- E-mail biztonsági céget vesz a Google
- Új vezető a Microsoft Magyarország élén
- Terjeszkedik a Nikon
- Több mint százezerrel bővült az RCS&RDS előfizetőinek száma
- Versenyhivatali áldás a Microsoft-aQuantive ügyletre
- Újabb művészi kapcsolószekrények Budapest utcáin
- A Verbatim felvásárolja a SmartDisket
Mit várnak a cégvezetők a mesterséges intelligenciától?
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
A SteelSeries egy új színárnyalattal bővíti a díjnyertes Nova Pro Wireless headsetet
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.