Visszatér a Time Warner

Kiss Ádám Zoltán, 2003. október 13. 22:12

A jelenleg még néhány napig AOL Time Warnerként ismert amerikai óriásvállalat a héten visszatér régi nevéhez, és újra Time Warner lesz.
A világ legnagyobb médiacégeként számon tartott óriás ezzel a lépéssel tulajdonképpen egyet vissazfelé lép az időben, a rosszul elsült AOL-összeolvadás elé. Mint ismeretes, a két vállalat fuzionált, ám tulajdonképpen a Time Warner felvásárolta az America Online-t. Az akkor még csak gyengén teljesítő AOL felvásárlása azonban a jelek szerint nem volt igazán jó vétel, az átmenetinek tartott gyöngélkedésből stabil deficit termelés lett, aminek azóta sem szakadt vége. Az AOL június 30-án készült legutóbbi mérlege szerint 24,2 milliárd dollár a vállalatrész vesztesége. Ezen tovább rontott a cég könyvelését firtató állami vizsgálat, valamint az előző negyedévben 846 ezer előfizető elvesztése. A médiaóriás nem szeretne a vállalatrészben kis hányadot, név tekintetében 50 százalékot kitevő AOL negatív asszociációihoz kötődni, így visszaváltoztatja nevét, visszatér a régi vállalti logokhoz, és a vállalat weboldalábak címe is újra www.timewarner.com lesz.
Kulcsszavak: AOL

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14