Ismét népszerűsíti a világhálót az IHM
A világhálót nem használók között nagy számban vannak olyanok, akik nincsenek tisztában azzal a páratlanul sok lehetőséggel, amit a világháló adhat az egyes egyéneknek. Az ezzel kapcsolatos kutatásokra alapozva indítja el újból az Informatikai és Hírközlési Minisztérium szemléletformáló kommunikációs kampányát, melynek célja a világháló iránti érdeklődés minél szélesebb körben való felkeltése.
Sashegyi Zsuzsanna, az informatikai tárca sajtófőnöke a Prím Online érdeklődésére elmondta, az előző, internetet népszerűsítő reklámkampány rendkívül sikeres volt, az IHM a kedvező tapasztalatokon felbuzdulva indítja ismét útjára a korábban még szakmai díjat is nyert "Az internet. A világ megismerhető" reklámkampány folytatását, mely az előzőhöz hasonló lesz.
A kampány kreatív anyagait egyébként ezúttal is a Mátai és Végh Kreatív Műhely készítette, a médiatervezést és vásárlást pedig változatlanul a Berg Média intézi - válaszolta ezzel kapcsolatos érdeklődésünkre a sajtófőnök. A cégeket az IHM tárgyalásos közbeszerzési pályázaton választotta ki.
Az előző, a nyáron futó kampány sajtóértesülések szerint nettó 159 millió forintba került, melyből 52 millió forintot tett ki a reklám elkészítése és 107 milliót a reklámfelület a különböző médiumokban - televízióban, rádióban, óriásplakáton, újságban, képeslapokon.
A Szonda Ipsos augusztus végi felmérésében mind a kampány ismertségét, mind a minisztérium ismertségének növekedését kimutatta.
A kampányért az IHM a Hírközlési és Informatikai Tudományos Egyesület (HTE) szeptemberi, 7. Távközlési és Informatikai Marketing Fórum zárófogadásán "Az internet népszerűsítéséért" különdíjat kapott.
Kapcsolódó cikkek
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- ProCurve infrastruktúrán készül a jövő internetének koncepciója
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Az internetes cenzúra terjedésére figyelmeztet az Amnesty International
- 122 millió európai az interneten
- A britek neteznek a legtöbbet
- Növekvő netcenzúra világszerte
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...