BT: új ösztönzők a WiFi szolgálatában

Kollár Csaba, 2003. december 5. 21:33
A BT bejelentette, hogy hét napon keresztül ingyenes hozzáférést biztosít a WiFi hálózatokat használóknak, amelynek az a célja, hogy minél több új ügyfélre tegyenek szert a kampányidőszak végével.
A Wireless Broadband Week elnevezésű kampány 2004. január 26. és február 4. között kerül lebonyolításra, és úgy az egyéni, mint a vállalati ügyfelek számára korlátlan és egyben ingyenes hozzáférést biztosít a BT Openzone szolgáltatásokhoz.

Marketinges szakemberek emlékeztetnek arra, hogy a mostani kampány nem teljesen újszerű a vezetéknélküli-piacon, mivel korábban az Intel biztosított ingyenes hozzáférést a "wire free day" nevet viselő kampányban, itt azonban mindössze egy napon keresztül lehetett ingyenesen elérni a szolgáltatásokat. Ezért gondolta úgy a BT - állítja Dave Hughes a BT elnöke -, hogy nem egy nap, hanem egy hét kell ahhoz, hogy annak végén viszonylag nagyobb számú fogyasztó döntsön úgy, hogy a szolgáltatásokat pénzért is hajlandó igénybe venni. Meggyőződésünk ugyanis - folytatta Dave Hughes -, hogy egy ingyenes kampány csak akkor lesz sikeres, ha megfelelő idő áll rendelkezésre ahhoz, hogy a fogyasztó felfedezze a szolgáltatásokat és alkalmazásokat, illetve, hogy ezeket többször kipróbálva pozitív tapasztalatokkal és élményekkel gazdagodva hozza meg a döntését a kipróbált lehetőségek mellett akkor is, amikor azokért már fizetni kell.

Kulcsszavak: Broadband wireless BT

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36