Erős évet zárt az Adobe
Az Általánosan
Elfogadott Számviteli Irányelvek (GAAP) szerint 2003. negyedik negyedévében
0,34 USD volt a részvényre eső nyereség. A
negyedévre tervezett részvényenkénti nyereség 0,30-0,32 dollár között mozgott .
A GAAP szerint a
2003. negyedik negyedévi adózott eredmény 83,3 millió dollár volt szemben a
2002-es pénzügyi év negyedik negyedévében közzétett 40,1 millió dollárral és a
2003-as pénzügyi év harmadik negyedévében közzétett 64,5 millió dollárral. Az előző év azonos időszakához képest a társaság 108%-os növekedést ért
el.
A 2003-as
pénzügyi évben az Adobe 1,295 milliárd dolláros árbevételt ért el szemben a
2002-es pénzügyi év 1,165 milliárd dollárjával. Az adózott éves nyereség 266,3
millió dollár volt szemben a 2002-es pénzügyi év 191,4
millió dollárjával. Az Adobe a 2004-es pénzügyi év első negyedévére mintegy 93
százalékos bruttó nyereséghányad mellett 360-380 millió dolláros árbevételt
tervez.
Kapcsolódó cikkek
- Versenyhivatali áldás a Microsoft-aQuantive ügyletre
- Újabb művészi kapcsolószekrények Budapest utcáin
- A Verbatim felvásárolja a SmartDisket
- Kivonul a Tele2 Magyarországról
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
A világ top 50 EdTech vállalata között a Xeropan
Komoly szakmai kritériumok alapján választotta ki a világ 250 legjobb EdTech cégét a TIME magazin és a Statista. A hétezer cégből két pillérre – a pénzügyi erősségre és az iparági hatásra – épülő pontrendszer alapján állították össze a listát, amelyen a magyar Xeropan az előkelő 35. helyet szerezte meg, az európai cégek között pedig a 11. lett és egyben az egyetlen magyar vállalat a nemzetközi ranglistában.
Az AI a technológia jövője, a HONOR pedig úttörő benne
A technológia világában mostanában szinte minden a mesterséges intelligenciáról (AI) szól, a hírek egy része pedig riasztó jelleggel csapódik le: sokan munkák elvesztését, emberek által végzett szakmák megszűnését látják benne.
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
A Xiaomi megerősítette a fenntarthatóság iránti elkötelezettségét
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.