A BMC elkészült a Network Associates Magic Solutions eszközeinek felvásárlásával

forrás Prim Online, 2004. február 11. 18:30
A BMC elkészült a Network Associates Magic Solutions eszközeinek felvásárlásával. A Magic Solutions olyan eszközei, mint a Magic Service Desk és Magic HelpDesk a BMC Software Remedy üzleti egységének részét képezik. A Magic Solutions több mint 4000 új ügyfelet hoz a BMC software számára, valamint hozzávetőleg 200 alkalmazottat, akik a texasi Planóban, illetve a kanadai és európai kirendeltségeken dolgoznak.
A felvásárlást követően a BMC Software a ma kapható legátfogóbb és legszélesebb körű informatikai szolgáltatásmenedzsment megoldást kínálja. A Magic Solutions web alapú szolgáltatásmenedzsment megoldásai, amelyek a kis- és középvállalkozásokat célozzák meg, teljes mértékben kiegészítik a Remedy portfolióját, amely a nagyobb méretű vállalatok igényeit elégíti ki. Ennek eredményeképp a különböző méretű üzleti vállalkozások kihasználhatják a kategória legjobb szolgáltatástámogatási megoldásait, amelyek kihasználásával egy lépéssel közelebb juthatnak a teljes üzleti szolgáltatás-menedzsmenthez (BMS, Business Service Management).

A Magic Service Desk problémakezelő, változáskezelő, eszközkezelő és tudásmenedzsment megoldásokat kínál középméretű vállalkozások számára. A HelpDesk böngésző alapú, felhasználóbarát ügyfélszolgálati alkalmazás, amely a kis, 800 alkalmazottnál kevesebben foglalkoztató vállalkozásokat célozza meg, és erre a piacra jellemző időkímélő funkciókat kínál. A felvásárlásnak köszönhetően javul a BMC Software pozíciója, mivel a Magic több mint 4000 ügyfelet tudhat magáénak világszerte.

Kulcsszavak: BMC vállalatirányítás

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG

A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.

2024. május 18. 13:59

A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt

A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.

2024. május 18. 12:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59