A SAP első értékesítésnövekedése tizenegy negyedéven belül
A teljes bevétele, a karbantartási és a
tanácsadói szolgáltatásokkal együtt, 2 százalékkal 1,556 milliárd euróra nőtt. Ez
az adat elmaradt az elemzők várakozásától, a vállalat számára azonban fontosabb,
hogy tíz negyedévi csökkenés után most először nőtt ismét a bevétele. Az üzemi
eredmény 12 százalékkal 332 millió euróra gyarapodott egyszeri tételek nélkül,
változatlan vállalatszerkezettel és érfolyamokkal számolva.
Kapcsolódó cikkek
- Növekvő licencbevételek a SAP-nál
- Kóka: két év alatt 40 szolgáltató központ jött létre
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Szélesebb középvállalati réteget céloz az SAP új stratégiája
- A SAP tavalyi éve: megcsalt remények
- A SAP harmadik negyedéve: ismét kétszámjegyű növekedés
- Az SAP a világ 100 legértékesebb márkája között
- SAP sikerek a kkv- piacon
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- SAP: Növekvő nyereség, de elmaradva a várakozásoktól
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Szegedi IT-startupból nemzetközi siker
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.
Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.