Sun Java System alkalmazások pénzintézetek számára - konferencia
Zsemlye Tamás, a Sun Magyarország konzultánsa példaképpen a K&H Bank internetes szolgáltatására hívta fel a figyelmet, amely a Sun alkalmazás szerverén nyugszik. Hangsúlyozta: több olyan projekt is van, amelyben a banki dolgozók azonosítására, jogosultság-kezelésre Sun alkalmazás szervert használnak.
A mai konferencia előadásait négy nagyobb témakör köré (integrált Java alapú szerver infrastruktúra; banki ügyfélazonosság-kezelés; értékesítési utak harmonizációja; üzleti integráció) fűzték föl. Ezeken belül szó volt többek között az elképzelt esettanulmány megvalósító architektúráról, az Identity és Directory Server gyakorlati megvalósításáról, az elektronikus csatornák harmonizációjáról, a Sun Java Enterprise System Application és Ímessaging rendszerrel való integrációjáról, a portal szerverek gyakorlatáról.
Kapcsolódó cikkek
- Dinamikusan emelkedik az internetbanki ügyfelek száma
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- Újabb Java "Mesterkurzus": fókuszban az egyetemek
- Továbbra is dinamikusan emelkedik a mobilbanki szerződéssel rendelkezők száma
- Microsoft alapú back-office rendszer a Groupamánál
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- 1,1 millió dolláros banki csalás
- Dinamikusan emelkedik az internetbanki ügyfelek száma
- Továbbra is dinamukisan nő a mobilbanki szerződéssel rendelkezők száma
- Egyedi fejlesztésű banki szoftver – Montana módra
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.