Kevesen tolerálják az internetes hirdetéseket
A felmérés alapján az internetezők majdnem háromnegyede legalább középiskolai érettségivel rendelkező 19-49 év közötti férfi. A legtöbben legalább 3 éve használják az internetet, többségük napi rendszerességgel. A legjellemzőbb, hogy otthon interneteznek, ahol elsősorban böngészésre, információgyűjtésre, valamint kapcsolattartásra használják a világhálót.
Az ügyfelek a magyar nyelvű internetes tartalmakat közepesnek, a világhálón található honlapok számát megfelelőnek ítélték. A megkérdezettek a távközlési liberalizáció kapcsán elsősorban a verseny erősödését, valamint az internetezés költségeinek a csökkenését várják.
A felmérés szerint az internetezők többsége fontosnak tartja a kormányzatnak azt a törekvését, hogy minél több otthonban legyen internet. A megkérdezettek ezt azért tartják fontosnak, mert az internet révén széleskörű és nagymennyiségű információt érhetnek el, könnyebb a kapcsolattartás, az online ügyintézés, illetve a világháló a tanulásban és munkavégzésben is segít.
Kapcsolódó cikkek
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Új piacra léphet az internet a tárhelyek eladásával
- A YouTube és a Wikipedia is bekerült 2006 legnevesebb márkái közé
- Megöli a tévét az online video?
- A politikusok még nem ébredtek rá az internet jelentőségére
- 38%-kal több internetes reklám Amerikában
- Az internetszolgáltatás semlegességének törvényi biztosítását szorgalmazzák
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...