Az új informatikai rendszer miatt elérhetetlen a Matáv ügyfélszolgálata

Szalay Dániel, 2004. november 29. 23:20
Új informatikai rendszert vezetett be a Matáv, a piacvezető vezetékes telefonszolgáltató. Ennek viszont az a következménye, hogy a cég telefonos ügyfélszolgálatát sikertelenül próbáljuk elérni, még huszonöt perc várakozás után sem jelentkezik ügyintéző. A huszonöt perc alatt előre rögzített hang kedélyesen azt ismételgette, legyünk türelmesek, mert az új rendszerrel problémák merültek fel, és több mint négy perc a várakozási idő.
Ugyancsak hiába próbáltuk elérni a piacvezető távközlési óriást e-mailben is: a cég munkatársai a honlapjukon feltüntetett 1212@matav.hu címre küldött levélre egy nap alatt sem reagáltak. Megpróbálkoztunk a webes ügyfélszolgálattal is, ahol az ügyfélszolgálat rendszerének megadtuk a telefonszámunkat, visszahívást kérve, ám a rögzített időpontban hívást nem kaptunk. Próbálkoztunk a chates ügyfélszolgálattal is, ám a weboldal ezen szolgáltatása is hibát jelzett.

E sorok szerzője jelzi: csak egy hívószám titkosítását szerette volna kezdeményezni. Reméljük a Matáv ügyfélszolgálata előbb utóbb "szolgálatba áll", és a használhatatlannak bizonyuló informatikai rendszerbe előbb-utóbb életet lehelnek a távközlési mamutcégnél.

Szalay Dániel

Kulcsszavak: Matáv +céginfo bug

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól

A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.

2024. április 26. 16:19

Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben

A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.

2024. április 26. 13:10

A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra

Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán. 

2024. április 26. 09:55

Megjelentek az első HMD okostelefonok

A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.

2024. április 25. 13:15

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt

A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.

2024. április 24. 11:38

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50