Új outsourcing szolgáltatási csomag a Synergontól
Kovács Attila, 2004. december 9. 12:00
A Synergon Csoporthoz tartozó Synergon Atos Origin (SAO) Kft. mai sajtótájékoztatóján a cég fő tevékenységébe vágó ICT erőforrás-kihelyezés, szolgáltatáskihelyezés hazai helyzetéről és a kft. új, Synergon Managed ICT Services nevű outsourcing szolgáltatáscsomagjáról volt szó.
Endrődi Béla, SAO üzletág-igazgató az outsourcing piaci trendeket ismertetve, egyebek között megemlítette, hogy a világon dinamikusan fejlődő IT erőforrás-kihelyezési tevékenység jelenleg mintegy 600 milliárd USD-t tesz ki; a hazai IT-bevételek 2007-ig történő várható alakulásában az outsourcing jelentős fejlődést fog mutatni; ezen a téren a SAO a négy legnagyobb ügyfele az Aegon, Philips, Mol és Erste Bank.
Bárdos László, a Syneron vezető pénzügyi tanácsadója hazai pénzintézeti outsourcing bevezetési tapasztalatokat ismertetett, különös tekintettek az előkészítésre, Help Deskre a folyamatokra és az ügyfelek elégedettségi kritériumaira.
Ezt követően Montvai Tamás, a Synergon kommunikációs divíziójának igazgatója adott tájékoztatást az rt.-nél készülő, különösen a telekommunikációs költségek csökkentésére "kihegyezett", Synergon Managed ICT Services nevű új outsourcing szolgáltatási csomagról, amelyet már 2005. Első negyedévétől kívánnak az erőforrás-kihelyezést megrendelő ügyfeleknél bevezetni, használni. Az új, teljes mértékben testre szabható csomag a vállalati munkaállomások, irodai alkalmazások, LAN és WAN kapcsolatok, telefonkapcsolatok végponttól végpontig terjedő működtetését, felügyeletét foglalja magában, egy SLA szerződés keretében, havidíj ellenében, beruházási költség nélkül. Az igazgató szerint a Synergon Managed ICT Services olyan egykapus egységes rendszert nyújt, amelynél garantált a szolgáltatási szint végponttól végpontig.
További információ: http://www.sao.hu
Kérdésre válaszolva elhangzott, hogy a Synergon outsourcing megoldásaiban nagy szerepet kap a Microsoftnak az Atos Originnal közösen fejlesztett New Generation Desktop nevű outsourcing rendszere, amely szerep alapú informatikai szolgáltatást tesz lehetővé.
Bárdos László, a Syneron vezető pénzügyi tanácsadója hazai pénzintézeti outsourcing bevezetési tapasztalatokat ismertetett, különös tekintettek az előkészítésre, Help Deskre a folyamatokra és az ügyfelek elégedettségi kritériumaira.
Ezt követően Montvai Tamás, a Synergon kommunikációs divíziójának igazgatója adott tájékoztatást az rt.-nél készülő, különösen a telekommunikációs költségek csökkentésére "kihegyezett", Synergon Managed ICT Services nevű új outsourcing szolgáltatási csomagról, amelyet már 2005. Első negyedévétől kívánnak az erőforrás-kihelyezést megrendelő ügyfeleknél bevezetni, használni. Az új, teljes mértékben testre szabható csomag a vállalati munkaállomások, irodai alkalmazások, LAN és WAN kapcsolatok, telefonkapcsolatok végponttól végpontig terjedő működtetését, felügyeletét foglalja magában, egy SLA szerződés keretében, havidíj ellenében, beruházási költség nélkül. Az igazgató szerint a Synergon Managed ICT Services olyan egykapus egységes rendszert nyújt, amelynél garantált a szolgáltatási szint végponttól végpontig.
További információ: http://www.sao.hu
Kérdésre válaszolva elhangzott, hogy a Synergon outsourcing megoldásaiban nagy szerepet kap a Microsoftnak az Atos Originnal közösen fejlesztett New Generation Desktop nevű outsourcing rendszere, amely szerep alapú informatikai szolgáltatást tesz lehetővé.
Kapcsolódó cikkek
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Saját részvényt vásárolt a Synergon
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Synergon tőkét emel a cseh leányvállalatában
- Új stratégiát hirdet a veszteséges Synergon
- Synergon: kisebb bevétel, nagyobb veszteség
- Megsemmisített iratok - megszüntetett GVH-eljárás
- A Synergon beszállna a virtuális mobilszolgáltatásba
- Synergon-Cisco: újra rendszerintegrátori együttműködésben
- A Synergon nem fizet osztalékot
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megváltás lehetne, a bankok mégis hadilábon állnak a mesterséges intelligenciával
A bankok mindössze 6%-a készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt.
2024. május 5. 14:17
K&H: Kate tiszta nyereség
Tavasztól a kis- és középvállalkozásokat is segíti Kate, a K&H digitális pénzügyi asszisztense. A mesterséges intelligencia-alapú megoldás egyetlenként az országban hangalapú utasításokat is megért és végrehajt, egyben felveszi a versenyt a legfejlett technológiákkal.
2024. május 5. 11:59
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció
2024. május 3. 19:59
Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben
2024. április 20. 11:36