Ericsson - új márkanévvel rendelkező platform

forrás Prim Online, 2005. február 16. 14:15
Az Ericsson, új márkanévvel ellátott platform piacra kerülését jelentette be a Cannes-ban megrendezett 3GSM Világkongresszuson. Az új megoldás szlogenje „Taking you forward”. A jelmondat üzenete az, hogy az Ericsson nemcsak a fejlődést meghatározó és elősegítő üzleti partner, hanem egyben támogató, tanácsadó, proaktív, innovatív és megbízható is.
A márkanév kommunikációja alapvető fontosságú eszköz az Ericsson stratégiai üzleti céljainak elérése szempontjából. Az új márkanév alatt futó platform, akárcsak a kreatív kifejezés, erőteljes és megkülönböztető, valamint összhangban van a vállalat alapvető értékeivel és munkamódszereivel.

Az új márkanévvel rendelkező platform illusztrálja az Ericsson jövőképét, nevezetesen egy kommunikációra épülő világ első számú vezetőjének lenni. Sikerünk szempontjából létfontosságú a fogyasztók igényeinek megértése, a fogékonyság ezekre az általuk felállított követelményekre, valamint a technológiai vezető szerep fenntartása.

„Az új márkanévvel rendelkező platform az Ericsson identitását tükrözi” – nyilatkozta Pia Gideon, az Ericsson külső és piaci kommunikációért felelős vezetője.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50