IBM: az Y2K a profitot is veszélyezteti
Az armonki (New York állam) központú vállalat a harmadik negyedévben 1,8 milliárd dollár profitra tett szert, az egy évvel korábbi 1,5 milliárd dollár után. Forgalma azonban csak 5 százalékkal bővült, 21,1 milliárd dollárt ért el, sőt a számítógépgyártó ágazatban már 1 százalékos visszaesés volt tapasztalható. Az Y2K-probléma miatt visszaesett a szerverek és a nagyszámítógépek eladása.
Ez kimondottaan vegyes negyedév volt - mondta az IBM elnöke. Az Y2K-probléma mindenekelőtt a negyedév vége felé éreztette hatását, nagyobbrészt a szervereknél, kisebbrészt a szolgáltatásoknál és a felhasználói rendszereknél.
Kapcsolódó cikkek
- Új Lotus termékek az IBM konferenciáján
- IBM-Hitachi együttműködés 32 nm-es csipek fejlesztésére
- Linux PC-ket szán Kelet-Európának az IBM
- IBM Cell Broadband Engine: a BMF egyedülálló lehetőséghez jut!
- A HTCC tavalyi éve: meredek forgalomnövekedés és veszteség
- Tavaly 14 százalékkal nőtt a Dell nyeresége
- TvNetWork: 723 millió forint nyereség 2007-ben
- 8 terabit/s-os adatátviteli technológia az IBM-től
- IBM mainframe négymagos processzorral
- A világ leggyorsabb polgári szuperszámítógépe
Ilyen lesz az első, személyzet nélkül is működő magyar bolt
A tervek szerint már idén nyáron elindulnak az első távfelügyelt boltok Magyarországon. A technológia révén a hagyományos üzletek átalakítást követően személyzet jelenléte nélkül is nyitva tarthatnak, akár 24/7-es üzemmódban.
A régiós pénzügyi vezetők harmada már teszteli a generatív AI megoldásokat
Közép-Európában már minden harmadik szervezetnek közvetlen tapasztalata van a generatív mesterséges intelligenciával, és mindössze a vállalatok négy százaléka várja passzívan, hogy a versenytársak tegyék meg az első lépést. A régióban négyből három pénzügyi vezető (73%) véli úgy, hogy az AI fontos a vállalatuk stratégiája szempontjából. A Deloitte legfrissebb CFO felmérése szerint a megkérdezett pénzügyi vezetők fele költségcsökkentést vár a mesterséges intelligencia bevezetésétől.
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Szegedi IT-startupból nemzetközi siker
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.