Fujitsu Siemens Computers Kft.: Kétszámjegyű forgalom-növekedés
A magyar piac fejlettségére utal, hogy a hazai cég mutatói nagyon hasonlítanak az anyavállalat adataihoz. A Fujitsu Siemens Computers idén április és október eleje között 21 százalékkal több eszközt értékesített, és 12 százalékkal növelte árbevételét, amely 2,87 milliárd euró volt. Adózás előtti eredménye 33 százalékos növekedéssel elérte a 27 millió eurót a megelőző félévhez képest. A hat évvel ezelőtt alapított európai számítástechnikai fejlesztő és gyártó vállalat a következő időszakban továbbra is a nyereséges növekedést tűzte ki céljául. Ennek a célnak az eléréséhez elsősorban Közép-Európa országaira összpontosít, és hasonlóképpen a célkeresztben van a Közel-Kelet és Dél-Afrika is. A magyar vállalat számára mindez további forgalom- és létszámbővülést tesz lehetővé.
Poros Gábor elmondta, hogy a cég piaci részesedése Magyarországon valamennyi szegmenst tekintve az idén meghaladta a 10,6 százalékot, ami 2,5 százalékkal nagyobb a tavalyi azonos időszakban elért részesedésnél. Legnagyobb mértékben a mobil eszközök forgalma növekedett, a legnagyobb felvevő piacot ebben az időszakban a magyar kis- és középvállalatok adták.
A consumer notebookok iránti kereslet az év eleje óta fokozatosan növekszik. A harmadik negyedévben értékesített 5200 laptoppal a Fujitsu Siemens Computers Kft. már a piac 53,5 százalékát uralta, ami a megelőző év azonos időszakával összevetve csaknem 8 százalékos piacrész növekedésnek felel meg. Forgalom bővülés volt tapasztalható a vállalat professzionális notebookjai területén is. A consumer asztali munkaállomások szegmensében a Fujitsu Siemens Computers Kft. vezeti az eladási listát 12,9 százalékos részesedéssel, amely 11 százalékkal haladja meg a tavalyi azonos időszakét. Ennél csekélyebb mértékben nőttek a vállalat eladásai a professzionális desktop kategóriában, részesedése azonban így is meghaladja a 10 százalékot. Jelentősen növekedett a szerverek forgalma, a piaci részesedés itt 5,2 százalékos.
Poros Gábor a magyar vállalat sikereit a rendkívül gazdag és rugalmas termékválasztékkal indokolta, és külön méltatta a vállalatnak a mobil berendezések piacán elért sikereit. A cég stratégiájában egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a rugalmas nagyvállalati megoldások, mint amilyen például az SAP-ra kidolgozott FlexFrame technológia. A dinamikus adatközpontok Oracle alkalmazásokra kifejlesztett megoldását pedig az elmúlt napokban jelentette be a vállalat. A Fujitsu Siemens Computers továbbra is nagy hangsúlyt fektet a mobilitásra és az üzleti szempontból kritikus alkalmazások IT infrastruktúrájára, és kiemelten fejleszti a környezetfelelős gyártási és felhasználói megoldásokat. A Fujitsu Siemens Computers Kft. célkitűzése a 2005-2006. pénzügyi év második felében a növekedés fokozása valamennyi termékcsoportban. Elsősorban a nagyvállalati felhasználók számára kínál rugalmas, biztonságos és költséghatékony megoldásokat. Ugyanakkor nyitott a multimédiás és szórakoztató elektronikai alkalmazások felé.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- Változott a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Folyamatos növekedésben az LLP
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Saját részvényt vásárolt a Synergon
- A tajvani Catcher feladta magyarországi beruházási tervét
- Aláírták a Vodafone-beruházás szerződését
- EnterNet Dell márkabolt nyílt Budapesten
- Csökkent a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
A Deloitte és az AWS együtt akarja átterelni a felhőbe az afrikai és a közép-európai országok vállalatait
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Mit várnak a cégvezetők a mesterséges intelligenciától?
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.