Közönségdíjas a Canon
A BERTL Közönségdíja a termékek helyett az egyes termékcsoportokon belül kiemelkedő teljesítményt nyújtó gyártókat jutalmazza. A díjat a kiadó viszonteladókból és végfelhasználókból álló olvasói szavazzák meg. Az olvasói vélemények egészéves felmérése alapján a BERTL a felhasználói kategóriában első díjjal jutalmazta a Canont a „Színes Képminőség” kategóriában, a viszonteladók szempontjából pedig két első helyezést ítélt oda a cégnek a „Külső szállító” és „Monokróm” kategóriákban.
Roberto Báez, a BERTL ügyfélkapcsolati elnök-helyettese a díjátadást követően elmondta: „Ezek a díjak közvetlenül a piac véleményét tükrözik.
Paul Rowntree, a Canon Europe európai marketing menedzsere elmondta: „A BERTL Közönségdíját viszonteladók és vásárlók véleményei alapján szavazzák meg, akik mindannyian használnak digitális nyomtatókat, másolókat és multifunkciós készülékeket. A Canon igyekszik figyelembe venni a vásárlói igényeket, hogy a lehető legnagyobb mértékben ki tudjuk elégíteni az elvárásokat. Mivel ezeket a díjakat vásárlóink szavazzák meg, a helyezés számunkra még nagyobb jelentőséggel bír. Nagy örömünkre szolgál, hogy nemcsak a színes képminőség és a monokróm termékportfolió kategóriákban értünk el első helyezést, hanem szoftver- és megoldásválasztékunkat is figyelemre méltatták.”
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- Változott a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Folyamatos növekedésben az LLP
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Saját részvényt vásárolt a Synergon
- A tajvani Catcher feladta magyarországi beruházási tervét
- Aláírták a Vodafone-beruházás szerződését
- EnterNet Dell márkabolt nyílt Budapesten
- Csökkent a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Mit várnak a cégvezetők a mesterséges intelligenciától?
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.