A T-Online első negyedéve: az ügyfélszerzés fontosabb
A pénzforgalmi többlet (EBITDA) 1,6 százalékkal 89,3 millió euróra nőtt 87,9 millióhoz képest, a bevétel 15 százalékkal 582,5 milliárd euróra gyarapodott 408,8 millióhoz képest. A Németországon kívüli ügyfelektől származott a bevétel 15,1 százaléka, az egy évvel korábbi 11,7 százalék helyett.
Az ügyfelek száma március végén 14,25 millió volt, 5 százalékkal több a tavaly március végi 13,57 milliónál.
A szélessávú szolgáltatás ügyfeleinek száma Németországban 38,4 százalékkal 4,87 millióra nőtt 3,52 millióról, másutt Európában 75,2 százalékkal 720 ezerre emelkedett 410 ezerről.
A T-Online-nál 300 millió eurót elérő pénzforgalmi többletre és 2,3-2,5 milliárd eurós bevételre számítanak az idén, egész évben 1,8 millió új ügyfelet akarnak szerezni a széles sávú szolgáltatásban.
A T-Online-t rövidesen beolvasztják a Deutsche Telekomba.
Tavaly a T-Online adózott eredménye 158,4 millió euróra csökkent a 2004-es 317,5 millióról, IFRS szerint. A pénzforgalmi többlet 327,8 millió euróra fogyatkozott 472,3 millióról, a bevétel 2,088 milliárd euróra gyarapodott 2,011 milliárdról.
Tavaly a cég 1,5 millió új ügyfelet szerzett a széles sávú szolgáltatásban, 5,09 millióra növelve e szolgáltatás ügyfélszámát.
2004-ben a T-Online adózott eredménye 317 millió euró volt, a 2003-as, 145,7 millió eurós veszteség után. A pénzforgalmi többlet 472,3 millió euróra nőtt 317,7 millióról, a forgalom a korábbi könyvelés szerint 2,012 milliárd euróra emelkedett 1,84 milliárdról.
Kapcsolódó cikkek
- Handabandázik a T-Online
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Multimédiaigazgatóként folytatja pályafutását a T-Online-nál Koltai Péter
- Warner-műsorok a T-Home TV-n és a T-Online tékában
- Szélessáv, T-Home TV, iWiW a T-Online prioritásai között
- Online beszerzési aukció kórházi felszerelésre először Magyarországon
- Ismét T-Nagyi Program
- Növekvő sávszélesség a T-Online Magyarországnál
- Simó György kapta a Dale Carnegie & Associates Inc. Vezetői Minőség Díját
- T-Online Magyarország: tévézés, ahogy mi szeretnénk
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.