EUfonika: több mint 10.000 ügyfél két hónap alatt
Májustól a vállalatok számára is elérhető az EUfonika Business Call
Az EUfonika szolgáltatás nagy népszerűségnek örvend Bukarestben, ahol lakossági ügyfeleinek több mint 20%-a található. Az EUfonika ügyfeleinek 19%-a Kolozs, Temes, és Hunyad megyék településein él, míg 61%-uk Románia további területein használja a szolgáltatást. Közülük sokan vidéki közösségekben élnek, ahová más alternatív távközlési szolgáltatók nem jutottak el, valamint olyan megyékben, ahol azért veszik igénybe az EUfonika szolgáltatást, hogy az EU-ban dolgozó ismerőseikkel, rokonaikkal kedvező áron telefonálhassanak. A szolgáltatás különösen népszerű a költségekre komolyan odafigyelő középkorú és idősebb lakosság körében, a 40 év felettiek az ügyfelek mintegy 71%-át alkotják.
A Magyar Telekom leányvállalataként működő Combridge szakemberei az elmúlt két hónapban olyan kiegészítő műszaki megoldásokat vezettek be, amelyek révén május elsejétől az üzleti felhasználók számára is elérhetővé vált a szolgáltatás. Az EUfonika Business Call igénybevételével átlagosan 20%-kal olcsóbban telefonálhatnak belföldi távolsági irányba és akár 40%-ot is megtakaríthatnak nemzetközi hívásaik árából a Romtelecom előfizetéssel rendelkező vállalati ügyfelek. A lakossági előfizetőkkel szemben a céges és intézményi ügyfeleknek nem kell a megszokott 1688-as EUfonika előhívószámot tárcsázni, mert ezek egy speciális műszaki megoldás alkalmazásával csatlakoznak a rendszerhez.
Az üzleti díjszabás alapjaiban megegyezik a lakosságival, így például egy belföldi távolsági hívás 8 és 20 óra között percenként 4,3, míg más időszakban 3,2 eurócentbe kerül mindkét előfizetői csoport számára. Ráadásul az üzleti partnereknek egyéni alapon - telefonforgalmuk nagysága és hívásiránya szerint - további kedvezményeket kínál az EUfonika. Az üzleti szolgáltatás bevezetése óta eltelt két hét mérlege szerint a szolgáltatást 120 telefonvonal használta és több mint száz ügyféllel folytak tárgyalások.
Az EUfonika szerződéskötésekkel kapcsolatos adminisztrációs tevékenységét is továbbfejlesztette annak érdekében, hogy az ügyfelek még rövidebb idő alatt vehessék igénybe a szolgáltatást. Az előfizetői szerződés aláírásakor a lakossági ügyfelek 25 perc távolsági beszélgetéssel ingyenesen próbálhatják ki a szolgáltatást. Így a szerződéskötés semmilyen kötelezettséget nem ró rájuk, csupán lehetőséget teremt arra, hogy hosszú távon kedvező percdíjakkal telefonálhassanak.
Az EUfonika ügyfélállományának dinamikus növekedését bemutatva Csenteri Levente, a Combridge ügyvezető igazgatója hangsúlyozta: "A szolgáltatás kiépítésének e kezdeti szakaszában megszerzett tízezer előfizető tökéletesen összhangban van előzetes várakozásainkkal. Tízezren már felismerték, hogy az EUfonika használata egyszerű, kockázatmentes és nagyon kifizetődő. Az EU-ban mintegy ötvenmillió ember telefonál az EUfonikához hasonló szolgáltatással, s láthatóan Romániában is egyre több ügyfelet örömmel tölt el, hogy hívásonként szabadon kiválaszthatják a számukra legkedvezőbb szolgáltatót."
Kapcsolódó cikkek
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Az információs technológia szerepe a környezetvédelemben
- KSH: az első negyedévben nőtt a széles sávú internet előfizetés
- Meghaladta az 1,1 milliót a szélessávú előfizetések száma
- A Magyar Telekom egyszerűsíti a T-Systems üzletág szervezeti felépítését
- A Magyar Telekom refinanszírozza 34 milliárd forintnyi hitelét
- Magyar Telekom: további integráció
- Új vezető lesz a Crnogorski Telekom élén
- Romániában nyitott irodát a NextiraOne
- A Magyar Telekom elsőként épít ki új generációs IP-hálózatot Magyarországon
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.