A Lenovo bemutatja új partnerprogramját
A Lenovo Partner Network egyszerűsített keretprogramot kínál a megnövelt kereslet-generáló eszközökkel, új marketingtámogatással és ágazatvezető technológiák szélesebb portfóliójával, amelyekre a partnerek nyugodtan alapozhatják ügyfélkörük növelésének feladatát. A vállalat tervei között szerepel a kkv-piac egyedi, dinamikus és rugalmas követelményeinek megfelelő kiszolgálása a tranzakcionális üzleti modell bevezetésével. Ez az új módszer a Lenovo már jól bevált üzleti modelljét dicséri, amely hatékonyan szolgálja a nagyobb ügyfeleket az innovatív Think termékcsalád esetében.
“Partnereink, elemzők és iparági döntéshozók az egész világból érkező észrevételeit figyelembe vettük, hogy egy olyan értékesítési programot hozhassunk létre, amely hozzájárul partnereink és a Lenovo növekedéséhez.” mondta Bill Amelio, a cég vezérigazgatója. “Az új program jelentős változást hoz az értékesítési csatorna más részeibe. Számunkra az üzleti partnerek jelentik a kkv-khoz vezető elsődleges utat. Együtt olyan termék- és szervízválasztékot kínálunk, amely egyaránt kiválóan illeszkedik számítástechnikai környezetükbe és költségvetésükbe.
Kétszintű modell, egyszerűsített megközelítés
Az új modellben az üzleti partnereket két kategóriára oszlanak: a Business Partner és a Premium Partner szintre. A Partner szint előnyeit mindenki élvezheti, aki Lenovo és Think termékeket forgalmaz. A Premium szint azokat jutalmazza további előnyökkel, akik folyamatosan jelentős szerepet vállalnak a Lenovo növekedésében. Továbbá, azok a partnerek is idetartoznak, akik Lenovo termékekhez kapcsolódó szolgáltatásokat kínálnak. Mindkét szint részesedik a Lenovo megújult TopSeller ajánlataiból, amely a kkv-kat célozza fejlett technológiákkal, képessé téve a partnereket arra, hogy további szolgáltatásokat és több megoldást kínáljanak meglévő és új ügyfeleiknek.
Az értékesítési partnerek számára a Lenovo Partner Network egyszerűbb minősítési rendszert hoz, a régebbi pontrendszert két tényezővel helyettesíti – képzettség és növekedés –, amely meghatározza a Lenovo Premium Business Partner státuszt.
Kisvállalkozók számára
Az új tranzakcionális modell segíteni fogja a partnereket abban, hogy a megfelelő PC-t a megfelelő áron legyenek képesek szállítani a piac dinamikusan növekvő szegmensébe, a kis- és középvállalkozásoknak. A termékinnováció, a termékek idejében történő piacra dobása és a hozzáadott értékek a végfelhasználók számára kritikus fontosságúak.
A TopSeller termékek körében hamarosan megjelennek a Lenovo 3000-es ajánlatok. A TopSeller a Lenovo tranzakcionális üzleti modelljének magját alkotja, notebook és asztali számítógépek széles választékát nyújtva a kkv-k igényeire szabva. A Lenovo az üzleti partnereknek jövedelmező árrést kíván biztosítani, amely a versenyképes árral együtt a kereslet növekedését célozza. A Lenovo termékek gyors elérhetősége és az egyszerűbb tranzakciók csak két példa a Lenovo-val már a közeljövőben kötendő üzletek egyszerűségéből.
A világszintű növekedés pillérei:
A Lenovo Partner Network kiemelkedő előnyöket ad a partnereknek a világszintű növekedés négy pillérén keresztül:
Növekvő lehetőségek: A Lenovo több bevétel- és haszonlehetőséget teremt újratervezett programján és fejlett technológiáin keresztül. Például a partnereket felruházza azzal a képességgel, hogy továbbfejlesztett szolgáltatásokat nyújtsanak a Lenovo technológiákkal kapcsolatban.
A kereslet növelése: A Lenovo növelni igyekszik a kkv-k felől érkező igényeket, hogy még több ügyfél érkezzen partnereihez. A vállalat új marketingeszközöket vet be, amelyek képessé teszik a partnereket, hogy megteremtsék saját keresletgenerátorukat. A Marketing Central használata partnereink marketingtevékenységét nagyban segíti.
A portfólió kibővítése: A Lenovo folytatja a Think és a Lenovo családba tartozó új termékek piacra dobását, ezzel is segítve a partnereket, hogy tovább növeljék ügyfélkörüket és bevételeiket.
Könnyebb együttműködés a Lenovo-val: Az egyszerű hozzáférés azokhoz az eszközökhöz, amelyekre a viszonteladóknak szükségük van, az IBM világszínvonalú támogatói és szervízrendszerével együtt azt mutatja, hogy a Lenovo egy olyan vállalat, amellyel könnyű üzletet kötni.
A Lenovo elindította újratervezett partneroldalát (www.lenovo.com/partner), amely újszerű, felhasználóbarát navigációs felülettel rendelkezik.
A jelenlegi Lenovo üzleti partnerek automatikusan a Lenovo Partner Network részévé válnak és továbbra is részesülni fognak azokból az előnyökből, amelyekre az IBM PartnerWorld tagság során tettek szert. A programot érintő további információkért kérjük látogassa meg a www.lenovo.com/partner honlapot.
Kapcsolódó cikkek
- Az olasz Telsey távközlési cég magyarországi képviseletet nyit
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- EDS: változás a kommunikációban
- HP virtualizáció: új szoftver és partnerprogram
- A Mail2Web.com a Microsoft Partner Programban
- Az Acer a PC piac harmadik legnagyobb gyártója
- Új pr munkatárs a Sakkomnál
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
Évente 8 milliárd forintot lopnak el bankkártyáinkról a kényelmünk miatt
A kényelmünk visz a vesztünkbe: az interneten gyorsan akarunk lecsapni egy-egy jó ajánlatra és nem törődünk a biztonsággal – ennek köszönhetően újra gyorsan emelkedik a bankkártyás csalások aránya és az az összeg is, amit az ügyfelek a visszaélésekben elvesztenek. Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője szerint néhány lépéssel biztonságossá tudjuk tenni az internetes vásárlásainkat.
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
Minden eddiginél több programmal várta az ELTE IK a Lányok Napjára ellátogató középiskolásokat
Az ELTE Informatikai Kar idén a „Semmiből született csodák – A mesterséges intelligenciától a soft skilleken át a kibervédelemig” című rendezvénnyel csatlakozott a Lányok Napja országos programhoz.
Egyszerű Airpods-tisztítás és új vezetékes headset gamereknek
Neked is fejtörést okoz, hogy mivel tudnád Apple Airpods fülhallgatódat megfelelően és károkozás nélkül tisztítani? Vagy épp teljesen másban vagy, és azon agyalsz, hogy milyen gaming headsettel tudnál megszabadulni a késleltetéstől? Akkor érdemes továbbolvasnod, mert a Sandberg most mindkét problémára elhozta a megoldást!
A mesterséges intelligenciától a soft skilleken át a kibervédelemig
Az ELTE Informatikai Kar idén a „Semmiből született csodák – A mesterséges intelligenciától a soft skilleken át a kibervédelemig” című rendezvénnyel csatlakozott a Lányok Napja országos programhoz.