Mintegy 30 százalékkal nőtt tavaly a három legnagyobb cseh internetes hírportál bevétele
A legnagyobb hírportál továbbra is a Seznam.cz. Mindhárom hírportál ingyenes e-mailes szolgáltatásokat is nyújt. A Seznam.cz bevételei a tavalyi évben 800 millió koronát tettek ki, ami az előző, 2004-es évhez hasonlítva 40 százalékos növekedés - közölte a portál igazgatója, Ivo Lukacovic. A második helyen a Centrum.cz van. Igazgatója, Oldrich Bajer újságíróknak azt mondta, hogy tavalyi bevételeik 100 millió koronával nőttek, de a bevételek konkrét összegét azonban nem árulta el. Az Altas.cz szintén nem közölt konkrét adatot, de igazgatója szerint a tavalyi bevételnövekedés 100-130 millió korona között lesz.
A hivatalos kimutatások szerint a Seznam.cz portált naponta mintegy 1,6 millió látogató keresi fel, a Centrum.cz-t nem egészen félmillió, míg az Atlas.cz-t mintegy 240 ezer.
A Seznam havi látogatóinak száma átlagban 3,5 millió, a Centrumé kétmillió, míg az Atlasé 1,5 millió.
Kapcsolódó cikkek
- Handabandázik a T-Online
- Megújult a Nemzeti Hírközlési Hatóság TANTUSZ portálja
- Mobil Portál Csoport: új arculat, hét portál
- Megújult a Yahoo portálja
- Magyar portálszoftver a régióban
- Digital Life: 40 millió forint befektetés az internetbe
- Hamis hír (hoax) terjed a T-Online nevében az iWiW-ről
- Közel egymilliárd forint az iWiW-ért
- BIG FISH portálmegoldások a FreeSoft-tól
- Forgalomnövelés portálok számára
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...