Új szolgáltatásokat kínál a Medián WebAudit
Szintén már elérhető szolgáltatás a "külföldről érkező látogatók száma országonként heti/havi időszakra" nevű statisztika, mely arra ad választ, hogy az adott héten/hónapban az egyes országokból hány látogató érkezett az auditált site-ra.
A site tervezése, optimalizálása során hasznos tudni, hogy jellemzően milyen böngészőt, operációs rendszert, képernyőfelbontást használnak a látogatók. Ezekre a kérdésekre adnak választ a nyár közepére várható statisztikák.
Szintén a nyár közepétől vehető igénybe a belépő/kilépő oldalak statisztikája, a megelőző oldalak statisztikája, valamint a belső útvonal-statisztika - a két utóbbi szolgáltatás nem része a WebAudit rendszernek, egyedileg rendelhető.
A mintavételezésen alapuló panelkutatás-sorozat első eredményeképpen június végén a Medián bemutatja a WebRating Home Panel statisztikáit, amely reprezentatív háztartásminta teljes körű internetezési szokásait rögzíti és dolgozza fel. A hazai otthoni internetezők számát, összetételét és szokásait leíró statisztikák a WebMonitor rendszerben a WebAudit statisztikákkal egységes struktúrában, közös felületen tanulmányozhatóak. A WebMonitor kampányok tervezésének, előkészítésének hatékony - és a cég reményei szerint nélkülözhetetlen - eszközévé válhat.
A Medián WebProfile projekt több százezer hazai látogató demográfiai adatainak begyűjtésére tesz kísérletet, amely adatbázis alapján bármely auditált site látogatóinak nem és életkor szerinti megoszlását nagy pontossággal tudja szolgáltatni. A rendszer látogató-összetétel statisztikáinak részletes bemutatását szeptemberre tervezik.
Kapcsolódó cikkek
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...