Bosch-fejlesztés a Phoenix Pharmánál

forrás Prim Online, 2006. szeptember 17. 11:02
Az ügyfelek igényeinek gyors felismerését és azok kiszolgálását is segíti az a telekommunikációs beruházás, amely a hazai gyógyszertárak egyik fő beszállítójánál, a Phoenix Pharma Zrt.-nél zajlott ezen a nyáron. A megbízást meghívásos pályázaton nyerte el a Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletága, amely már üzembe is helyezte az IP alapon működő contact center rendszerét.
A német tulajdonú Phoenix Pharma Zrt. a magyarországi gyógyszertárak egyik fő beszállítója, az 1996-ban megnyitott fóti központja mellett hat további telephelyről szolgálja ki megrendelőit. Éppen ezért létfontosságú számára, hogy a beérkező hívásokat – a legtöbb esetben megrendeléseket – gyorsan, pontosan és ügyfélbarát módon tudja kezelni.

– A Phoenix Pharma számára ez stratégiai beruházás volt, amitől azt várjuk, hogy javul az ügyfélkiszolgálás minősége, ebből adódóan pedig növekedhet a megrendelés volumene – mondta el Domján Attila, a cég informatikai vezetője, aki beszélt arról is, hogy a korábbi, telephelyenkénti, egymástól elkülönített rendelésfelvételt a Bosch révén integrálták, és egy virtuálisan egységes rendelésfelvevő központot hoztak létre.

A Phoenix Pharmánál az elmúlt években az informatikai fejlesztések mellett a telekommunikációs rendszer is minőségi változásokon ment keresztül, amelyben a Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletága is szerephez jutott már, hiszen 2003-ban és 2004-ben Bosch Integral 55 alközpontokat telepítettek az egyes telephelyeken, amelyeket IP-hálózatokkal kötöttek össze.

– A Phoneix Pharma központi telephelyére ezúttal egy IP Office Compact Contact Centert telepítettünk, ami egy olyan korszerű hívásközponti rendszer, amely a vállalati vezetők, az ügyfélkapcsolati dolgozók és az ügyfelek igényeit tartja szem előtt, miközben figyelembe veszi a vállalati és az üzleti igényeket is – mondta el a beruházás legfontosabb eleméről Földházi Csaba, a Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletágának vezetője.

A beruházás során a fóti központi telephelyen üzemelő Integral 55 központhoz csatlakoztatták az IP Office Compact Contact Centert, a hat vidéki telephelyen pedig IP Office-szal és IP készülékkel bővítették a meglévő rendszert. Az új rendszernek köszönhetően a beérkező hívások túltelítettség esetén bármelyik telephelyről megválaszolhatók, valamint az egyes telephelyeken működő ügyfélkapcsolati munkaállomások száma is rugalmasan változtatható, maximálisan 75 ilyen végpont alakítható ki. Az IP Office Compact Contact Center egy olyan rendszer, amely nem lépi túl a költségkereteket, megvalósítása és kezelése során továbbra is a vállalat alaptevékenysége áll a középpontban.

– A rendszerhez kapcsolódik egy úgynevezett Report Manager is, amelynek segítségével akár 75 ügyfélkapcsolati munkatárs tevékenységéről kaphatnak részletes kimutatást a vezetők. Ez pedig segítheti az ügyfélkapcsolat fejlesztését, a megfelelő erőforrás-gazdálkodást, azaz az ügyfelek elégedettebbek, a cég pedig sikeresebb lehet – mutatott rá a beruházás egy plusz előnyére a Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletágának vezetője.
Kulcsszavak: távközlés Bosch

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól

A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.

2024. április 26. 16:19

Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben

A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.

2024. április 26. 13:10

A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra

Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán. 

2024. április 26. 09:55

Megjelentek az első HMD okostelefonok

A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.

2024. április 25. 13:15

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt

A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.

2024. április 24. 11:38

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50