T-Mobile - sikeres év és integráció 2006-ban

MTI Sajtóadatbank, 2006. december 11. 09:17
A 4,4 millió előfizetővel rendelkező T-Mobile sikeres évet zár 2006-ban, ami annak is köszönhető, hogy az ügyfélszolgálati rendszerét az ügyfélérték alapján működteti, azaz a többet fizető felhasználóknak magasabb színvonalú szolgáltatást nyújt - mondta Winkler János, a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese, a T-Mobile üzletág vezetője.
Winkler János elmondta: az idén a fő cél az volt, hogy sikeresen, a hatékonyságuk és az ügyfélkiszolgálásuk színvonalának csökkenése nélkül integrálódjanak a Magyar Telekom szervezeti rendszerébe, illetve teljesítsék az előírt pénzügyi és gazdasági elvárásokat.

A vezérigazgató-helyettes az idei évről közölte: a T-Mobile piaci részesedése október végén 44,7 százalék volt, tavaly decemberben 45 százalék. A 0,3 százalékos visszaesést Winkler János nem tartja rossznak, hiszen korábban a vállalat elszenvedett már 2,4 százalékos éves szintű veszteséget is, s a legkisebb előfizetői arány csökkenése is 1,2 százalék volt eddig. Hozzátette: az aktív SIM-kártyákat tekintve a visszaesés csupán 0,04 százalék volt. A vállalati piacon 50-54 százalék körüli a T-Mobile részesedése, míg a TOP 500 vállalatot tekintve 60-65 százaléknyi.

A vezérigazgató-helyettes elmondta azt is, hogy folyamatosan nő az előfizetői szerződéses állományuk, a post paid ügyfelek aránya már eléri a 35-36 százalékot. Az elmúlt időszakban megváltozott a készüléktámogatási rendszer is: az alsó kategóriás mobilok esetében gyakorlatilag megszűnt, míg a középkategóriás készülékek esetében 20-25 százalék körüli.

Kérdésekre válaszolva elhangzott: a cég egy előfizetőre eső átlagos havi árbevétele (ARPU) jelenleg 4.897 forint, ami egy évvel ezelőtt csupán 20 forinttal volt több. A bevétel 15-16 százaléka adatátvitelből származik, a többi hangalapú forgalom.

A T-Mobile sikeresnek ítéli az adatkártyákkal együtt hirdetett noteszgép promócióját is: eddig 4.000 ilyen gépet adtak el, míg az év végéig ez a szám 6.000-7.000-re emelkedik. Ha ez sikerül, akkor a T-Mobile egy negyedév alatt is jelentős szereplővé válik a magyar notebook piacon.

A társaságnak a mobil internetet tekintve 28-30 százalékos HSDPA lefedettsége van a lakosság körében: ez a technológia kell ahhoz, hogy a 3G-és hálózatok gyors adatletöltést tegyenek lehetővé. Jövőre 45-50 százalékra nő a lefedettségi arány.

A T-Mobile az idén várhatóan több mint 70 ezer 3G-és készüléket ad el, a HSDPA-ra is alkalmas mobilok száma pedig, a net-kártyákkal felszerelt noteszgépekkel együtt, 10-15 ezerre tehető. Winkler János elmondta azt is, hogy jövőre várhatóan versenyképesebb roaming-díjakat alkalmaznak a szolgáltatók.
Kulcsszavak: +céginfo T-mobile-hu

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve

Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.

2024. május 7. 17:59

A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel

Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.

2024. május 7. 14:53

Díjnyertes Samsung klímamegoldások az MCE 2024-en

A Samsung Electronics Air Conditioner Europe (SEACE) legújabb fejlesztéseivel és termékeivel vett részt a 2024-es Mostra Convegno Expocomfort (MCE) hűtés-fűtéstechnikai szakkiállításon. Az MCE kiváló lehetőséget nyújt arra, hogy a vállalat bemutathassa mind a lakossági, mind a kereskedelmi termék- és szolgáltatáskínálatát a HVAC+R*  területén, amelyeket a kényelem és az összekapcsolhatóság vezérel. A szakkiállításon a Samsung tovább erősíthette iparági pozícióját, a termékeket MCE Kiválósági díjakkal ismerték el, illetve a 2024-es Év Terméke díjat is elnyerte a vállalat.

2024. május 7. 10:24

Indul a K&H STEM pályázat: az IT hallgatók innovatív megoldásait várják

Technológiai pályázatot hirdet a K&H a hazai IT képzést nyújtó felsőoktatási intézmények hallgatói számára, hogy elismerje azon fiatal szakembereket, akik kiemelkedő szakmai, tudományos dolgozataikkal hozzájárulnak az új, innovatív megoldások kitalálásához és inspirációként szolgálnak mások számára. A közel 2 millió forint anyagi támogatást és szakmai projektmunkában való részvételi lehetőséget biztosító pályázatra alap- és mesterképzés kategóriákban, összesen 8 témakörben – köztük AI, fintech és felhőtechnológiában – lehet jelentkezni itt.

2024. május 6. 19:53

Elmaradnak a nemzetközi átlagtól automatizálás és AI terén a magyar cégek

A vállalatok többsége digitálisan még éretlen, ha a HR folyamatok automatizációjáról van szó – derült ki egy friss felmérésből. A munkavállalók azonban korántsem tartanak annyira az AI előretörésétől, mint gondolnánk: mindössze tíz százalékuk gondolja azt, hogy a mesterséges intelligencia ténylegesen veszélyeztetné az állását. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy a technológia gyors ütemű változása mellett mire számíthatnak az álláskeresők, a munkavállalók és a munkaadók a közeljövőben. 

2024. május 6. 18:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36