Panda Software-híd a digitális szakadék felett
A projekt mögött az az elképzelés áll, hogy az információ és a tudás hatalom, ennek birtokában pedig az elmaradott térségek lakói is jobbá tehetik saját helyzetüket. A tanulást és a látókör szélesedését elősegítő gépparkokat a Panda adományaiból vásárolták meg a “címzett” nonprofit szervezetek.
A paraguayi Paideiában található teleház (amely hátrányos helyzetű gyerekeket hoz be az utcáról, és ültet le a gépek elé), valamint az indiai Maduraiban található technológiai központ (amely hátrányos helyzetű nőket és lányokat oktat ezzel a módszerrel) folyamatosan az érdeklődés középpontjában áll.
Kapcsolódó cikkek
- Üzleti etikai díjat kapott a magyar SAP
- Fekete adatkereskedelem a Facebookon és a Twitteren
- Megállapodás született a CSR Hungary Díj mellett
- A vírusok negyede USB-Stickről jön
- Panda Security 2011: "bolondbiztos" védelem
- Új jelszólopó technika
- Fejlesztették a Panda Cloud Antivirust
- Boldogabbá teszi a nőket a technológia
- Vírusrekord 2009-ben: 25 millió új fenyegetés
- Panda SafeCD
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.