Az OKI erősíti pozícióit a nyomtatópiacon
Az 1881-ben alapított japán anyavállalat világszerte 24 ezer embert foglalkoztat, s elmúlt pénzügyi évi árbevétele elérte az 5,6 milliárd dollárt.
Érdi-Krausz Gábor elmondta: az egyik legfontosabb céljuk az, hogy az idén stabilizálják, illetve erősítsék piaci pozíciójukat, s következő pénzügyi évben már elérjék az 1,6-2 milliárd forintos árbevételt.
Berényi Róbert, az OKI Magyarország kereskedelmi igazgatója az MTI érdeklődésére közölte: a hazai nyomtatópiacról nagyon nehéz adatokat mondani, mert nincsenek pontos nyilvántartások. Több képviselet például azokat is itt eladott gépeknek tekinti, amelyeket behoz külföldről, de tovább exportál azokba az országokba, ahol szintén ellát képviseleti feladatokat.
A kereskedelmi igazgató úgy becsülte, hogy Magyarországon évente mintegy 100 ezer nyomtatót adnak el, aminek nagy része, 60-70 százaléka lapnyomtató.
Az OKI piaci részesedése 5-10 százalék között mozog, aminek Berényi Róbert szerint az az oka, hogy későn indult a japán cég az itteni piacon. Úgy vélte, idő kell ahhoz, hogy vállalatuk elérje a megfelelő, a mainál mindenképpen nagyobb részesedést.
A sajtótájékoztatón elmagyarázták az OKI úgynevezett LED-technikáját, azaz a fénykibocsátó diódákon alapuló nyomtatást is. A cég képviselői szerint ezek mintegy 20-25 százalékkal olcsóbbak a konkurens termékeknél. Ráadásul üzemeltetésük kevesebbe kerül, s jobb a nyomtatási képük is.
Kapcsolódó cikkek
- Kis méretű, nagy teljesítményű OKI faxok
- Andes 3: időjárás- és ütésálló hordozható nyomtató
- A Konica Minolta számos újdonsággal készül a 2008-as Drupa kiállításra
- Újabb "zselés" gépeket mutatott be a Ricoh
- OKI: még hatékonyabb nyomtatás a továbbfejlesztett Template Managerrel - változatlanul ingyen
- Samsung termékek a CeBit-re és IT Brandshop megnyitó
- Saga: új márkanévvel jelentkezik az egyik legnagyobb tápgyártó
- Megjelenik az OKI C5000 LED-es nyomtatócsalád
- Az OKI felfrissíti C3000-es nyomtató-sorozatát
- Nagy teljesítményű, színes A3-as OKI nyomtató
Telefonunk biztonsága a személyes biztonságunk
Az okostelefonok óriási segítséget jelentenek a hétköznapokban, és a munkától kezdve a szórakozáson át a pénzügyekig mindent intézhetünk rajtuk. Ezzel együtt azonban komoly veszélynek is kitehetjük magunkat – már ha nem figyelünk arra, hogy óvjuk a személyes adatainkat, és illetéktelenek ne férhessenek hozzá készülékünkhöz. Az alábbiak figyelembevételével nemcsak eszközünktől, hanem személyes adatainktól is távol tarthatunk másokat.
A Rakuten Viber visszatér a Formula E-be
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális vezetője örömmel jelenti be, hogy az ERT Formula E csapattal kötött új partnerség révén visszatér az ABB FIA Formula E World Championshipbe.
Copilot for Microsoft 365 már magyarul is
A Microsoft bejelentése szerint 16 újabb nyelvvel gyarapodott azon nyelvek száma, amelyeket a vállalat generatív mesterséges intelligenciára alapuló alkalmazása, a Copilot for Microsoft 365 támogat mind az üzleti, mind pedig az egyéni felhasználók esetében. A magyar is ezek között van.
Ilyen lesz az első, személyzet nélkül is működő magyar bolt
A tervek szerint már idén nyáron elindulnak az első távfelügyelt boltok Magyarországon. A technológia révén a hagyományos üzletek átalakítást követően személyzet jelenléte nélkül is nyitva tarthatnak, akár 24/7-es üzemmódban.
HONOR tippek ahhoz, hogy óvjuk adatainkat
Az okostelefonok óriási segítséget jelentenek a hétköznapokban, és a munkától kezdve a szórakozáson át a pénzügyekig mindent intézhetünk rajtuk. Ezzel együtt azonban komoly veszélynek is kitehetjük magunkat – már ha nem figyelünk arra, hogy óvjuk a személyes adatainkat, és illetéktelenek ne férhessenek hozzá készülékünkhöz. Az alábbiak figyelembevételével nemcsak eszközünktől, hanem személyes adatainktól is távol tarthatunk másokat.