A Google főnöke reklámozta az iPhone-t
Schmidt saját bevallása szerint maga is iPhone-t használ, és ennek alátámasztására elő is vett egyet zsebéből. Szerinte az iPone kiváló alap a Googlenél éppen fejlesztés alatt álló alkalmazások számára. Több olyan termékről lehet szó, melyekről még nem hoztak nyilvánosságra adatokat, mivel Schmidt éreztette, hogy a jövőben több olyan bejelentésre számíthatunk, melyek az Apple és a Google kapcsolatát érintik.
Az iPhone-ra már más cégek is szemet vetettek, mint platformra, legutóbb a YouTube mutatta be kifejezetten erre a készülékre készült videólejátszóját. A Google azért hisz olyannyira az Apple telefonjában, mert a készülékbe integrálják az Ajax Web fejlesztési technikát. A sokak által csak web 2.0-ként emlegetett Ajax kombinálja a szolgáltatások, szabványok, platformfüggetlenség, a vékony-kliens számítástechnika javát, ami különösen alkalmassá teszi az interneten a legutóbbi években megjelent igények és a jövőbeli fejlesztések kiszolgálására. A fejlesztők bármilyen alkalmazást írhatnak az Ajax segítségével, majd tetszőleges készüléken, köztük az iPhone-on futtathatják azokat.
Schmidt szerint ma 2,4 milliárd mobilt használnak, és jóllehet 20 évbe telt az 1 milliárdos határ elérése, a 2 milliárdos vízválasztóra már csak négy évet kellett várni, ez jól mutatja a feljövőben levő piac fontosságát.
Kapcsolódó cikkek
- Új Apple MacBook Pro noteszgépek
- Új szereplő a mobilpiacon: 3 zenetelefon a Huaweitől
- LG Google csokoládé telefon
- Külön YouTube lejátszót fejlesztettek ki az iPhone-hoz
- 2000 nyári munkást vesz föl az AT&T az iPhone értékesítéséhez
- Szabad a mobilozás az európai légtérben
- A régi mobilok felhalmozása hátráltatja az EU akku-újrahasznosítási programját
- "Csodás technológia" mobilok a Samsungtól
- Opera mobiltelefonos böngésző teljes weboldalakkal
- Apple MacBook Pro-k tizedáron, tévedésből
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.
A magyar vásárlók közül választják a legtöbben környezettudatosságból a felújított mobilt
Nagyjából 300 tonna szén-dioxidtól kímélte meg a környezetet a Rejoy és a három további piacon jelen lévő anyacége, a Flip Technologies – ez átszámítva 150 személyautó éves kibocsátásának felel meg. A piactér régiós ügyfélfelmérése szerint arányaiban a magyar vásárlók közül voksolnak a legtöbben a felújított készülékekre környezettudatossági szempontokból – ebben pedig a boomer és millenial korú ügyfelek a legaktívabbak.