Az oroszok negyede használja az internetet
Az orosz lakosságnak valamivel több mint az egynegyede használja az internetet - derült ki egy júliusban készült felmérés eredményeként.
Az internetezési szokásokról a Levada Centr közvéleménykutató cég által készített felmérés adatai szerint az oroszok 73 százalékának egyáltalán nincs hozzáférése a világhálóhoz, sőt a 145 millió lakosú Oroszországban 8,5 millió embernek az internet létéről sincs tudomása.
Szakértői becslések szerint az oroszországi régiók többségében az internetes ellátottság mindössze 2-3 százalékosra tehető, ami a szolgáltatások drágaságával és az infrastrukturális fejletlenség számlájára írható.
A kedvezőtlen mutatók ellenére csekély növekedés mégis tapasztalható: míg tavaly csupán a megkérdezettek 20 százalékának volt személyi számítógépe, idén ez a mutató elérte a 25 százalékot. Otthoni internet-hozzáférése az oroszok 10 százalékának van, a tavalyi 8 százalékkal szemben.
Az összeállítás szerint Földünk lakosságának 13 százaléka használja a világhálót - 90 százalékuk az iparilag fejlett országokban él. Az európai kontinensen a legmagasabb internet-hozzáférési mutatókkal a svédek büszkélkedhetnek, ahol az ellátottság elérte a 100 százalékot.
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.