A netmamákról egyeztetett az MDF
A magyarországi internetszolgáltatók, a mobiltársaságok és az Informatikai Vállalkozók Szövetségének képviselőivel egyeztetett a Netmama-programról az MDF; a kezdeményezés kedvezményes számítógép- és internet-hozzáférést biztosítana kismamák számára – mondta Pusztai Erzsébet, az MDF népjóléti kabinetjének vezetője.
A csütörtöki egyeztetésen a szolgáltatók nem tettek ígéretet arra, hogy külön kismamáknak szóló ajánlatokkal jelennek meg a piacon - mondta az MTI kérdésére Pusztai Erzsébet. A találkozón kiderült: alapvető feladat, hogy a kismamákat megismertessék a számítógép- és internethasználattal. Éppen ezért a további egyeztetések során - bevonva a civil szférát, a kismamáknak szóló kiadványok szerkesztőit is - közösen kell kialakítani az oktatás megfelelő módszereit - tette hozzá. Az MDF a következő hetekben felveszi a kapcsolatot további informatikai cégekkel is. A következő egyeztetést szeptemberre tervezi a párt - fűzte hozzá.
A távirati iroda felvetésére Pusztai Erzsébet elmondta: nem kellene külön webhelyet létrehozni a kismamák számára, ehelyett azok körét kellene bővíteni, akik elérik a jelenleg már meglévő tartalmat. Az MTI azon kérdésére, hogy a program kidolgozásakor milyen nemzetközi példákat vettek figyelembe, a politikus hangsúlyozta: nem kerestek külföldi példákat.
Egyebek mellett Nagy-Britanniában működik az MDF terveihez hasonló, azzal megegyező elnevezésű program. A Netmums nevű kezdeményezéshez a hivatalos portál szerint eddig 275 ezren csatlakoztak a szigetországban. A program segítséget nyújt az oktatásban és az álláskeresésben, a webhely pedig egyfajta közösségi oldalként is működik. A kezdeményezést egyebek mellett az egyik legjelentősebb brit telekommunikációs cég és a BBC egyik oktatási programja is támogatja.
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.