Intelligens ügyfélkezelés az Office Depot-nál
2005-ben az Office Depot a hatékonyabb marketingtevékenység érdekében ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM - Customer Relationship Management) rendszert vezetett be globális szinten - ekkor különböző szállítók termékeit alkalmazta a vállalat az egyes régiókban. Az áruházlánc Európában a SAS Marketing Automation megoldást választotta kommunikációs és marketingkampányai értékelésére, eredményesebbé tételére, illetve marketingköltségei csökkentésére.
Ettől a gyakorlattól eltérően az Office Depot 2007-ben úgy döntött, hogy egyetlen informatikai partnerrel dolgozik marketingtevékenysége során: korábbi CRM-szállítói közül a SAS-ra esett a választása.
Az „irodabirodalom” – a már említett SAS Marketing Automation alkalmazáson túl – a SAS átfogó Customer Intelligence rendszerének további kulcsfontosságú megoldásait is bevezette. Az ügyfél-intelligencia megoldáscsomag az ügyfélérték növeléséhez és a marketingbefektetések megtérülésének javításához szükséges eszközöket kínál. A szoftverkészlet magában foglalja a SAS Marketing Optimization, SAS Interaction Management, a SAS Web Analytics, a SAS Digital Marketing valamint a SAS Marketing Automation alkalmazásokat.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI és a fenntarthatóság területén nő az igény leginkább a munkavállalókra
A gyors technológiai fejlődés, a fenntarthatóság iránti fokozódó igény korszakában bizonyos munkaterületek jóval keresettebbé válnak. Az ezekkel a szakismeretekkel rendelkező munkavállalók iránti kereslet a magyar munkaerőpiacon is egyre növekszik. A Munkahelyeink.hu összegyűjtötte a kapcsolódó pozíciókat, illetve azt, hogy mire van szüksége a munkavállalóknak, hogy megszerezhessenek egy ilyen állást.
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.