T-Systems és BMW Sauber F1 technológiai partneri megállapodás
Az együttműködés keretében a Deutsche Telekom üzleti ügyfelekkel foglalkozó divíziója és a BMW Formula 1 csapata információs és kommunikációs technológián (ICT) alapuló innovatív megoldásokat hoz létre. A BMW és a T-Systems az új ICT megoldásokat a Formula 1 versenyek különleges körülményei között fogják kialakítani és tesztelni. A technika legmodernebb szintjének megfelelő megoldásokat azt követően alkalmazzák, hogy megfelelőnek bizonyulnak a BMW Sauber F1 csapat által végzett teszteken.
Az új együttműködés a BMW és a T-Systems között már régóta fennálló partneri viszony újabb mérföldköve. Korábban az ICT szolgáltató már együttműködött a BMW-vel különböző szolgáltatások kialakításában; ezek egyik példája a BMW TeleServices, amely révén a gépkocsik karbantartási állapotáról menet közben továbbítódnak adatok. A BMW Connected Drive segítségével a gépkocsigyártó cég a T-Systems TMCpro forgalomellenőrző szolgáltatását szériában gyártott járművei esetében is felhasználja.
A T-Systems nagyteljesítményű adatátviteli kapcsolatot hozott létre a versenycsapat számára. E kapcsolat németországi (München) és svájci (Hinwil) helyszíneket köt össze. A hálózatban a Formula 1 versenyautók fejlesztésével, tesztjeivel és versenyfázisaival kapcsolatos nagymennyiségű adatot lehet biztonságosan és gyorsan továbbítani. A rádiófrekvenciás azonosítást lehetővé tevő RFID-alapú technológián alapuló logisztikai megoldás kifejlesztése is folyamatban van. E megoldás révén a világ bármely pontján be lehet azonosítani és meg lehet találni az összes olyan járművet és pótalkatrészt, amely a Formula 1 csapattal utazik. További közös kutatási és fejlesztési projekteket is terveznek – így például az adatbiztonság illetve az üzemidő naplózása terén, aminek segítségével optimalizálni lehet az autóalkatrészek élettartamát.
Kapcsolódó cikkek
- Sony Ericsson: 88 millió dolláros szponzorálási szerződés
- Összetévesztett T-Systemsek
- RFID: Stratégiai együttműködés a Motorola és az Intelleflex között
- Focisták meze árverésen
- Pannon: megbízható háttér a jégkorongnak
- Bluetoothos FM-adattovábbító autókba
- HP: távközlési cégeknek szánt platformmal bővül a BladeSystem portfólió
- Később jelenik meg a digitális televíziós és rádiós pályázat
- Autós DVD dupla kijelzővel
- A Galileo rendszer várhatóan 2013-ban indul
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Üzembe állt a Siemens e-kamion töltője
A világon elsőként a felső-ausztriai Laakirchenben, az autópálya melletti OMV-töltőállómáson helyezték mindennapos üzembe a Siemens e-kamionok tankolására is alkalmas új csúcstöltőjét.
A világ tíz legnagyobb e-jármű-gyártója a Continental gumiabroncsaira támaszkodott 2023-ban
A Continental a tavalyi évben először szállított gumiabroncsokat a világ tíz legnagyobb volumenű, teljesen elektromos járműveket gyártó vállalatának. Az előző évben ez a szám tízből kilenc volt. Az ázsiai-csendes-óceáni térségben (APAC) a prémium gumiabroncsgyártó első ízben látja el az első öt legnagyobb volumenű elektromos járműgyártót elsőszerelésű autógumikkal. Európában, a Közel-Keleten és Afrikában (EMEA), valamint az amerikai kontinensen a vállalat emellett meg tudta tartani erős pozícióját: az öt legnagyobb volumenű gyártó továbbra is a Continental abroncsokban bízik.
Nagy hatótáv, nagy lehetőségek
A GreenGo, Budapest máig egyetlen teljesen elektromos autómegosztója olyan, nagy hatótávú autókkal bővítette flottáját, amik még egy lépéssel közelebb visznek ahhoz, hogy búcsút mondhassunk a saját autónak.
Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val
A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében.
Újabb akadály hárul el a nagy hatótávolságú e-kamionok elterjedése elől
Sikeres tesztet teljesített a Siemens: töltési rendszere 1 MW teljesítményt adott le.
A német cég prototípusát egy nagy hatótávolságú e-kamionnal tesztelték. Az új készülék több Siemens SICHARGE UC150 töltőberendezésből, ezek kimeneti teljesítményét összefogó kapcsolási kialakításból (switching matrix) és a megawatt-töltésre speciálisan kialakított diszpenzerből állt.