Klikk 2.0: digitális játszótér a Millenárison
A Jövő Háza Kiállítás területén tavaly ősszel nyílt meg a Klikk 1.0 nevű interaktív kiállítás, amely a digitális kultúrát mutatta be egy virtuális játék kíséretében.
A Klikk 1.0 kiállítás tavaly nagyon sikeres volt: szeptember és december között 90 ezren látogatták meg - mondta Niedermüller Anna, a Jövő Háza oktatási vezetője az MTI-nek.
A Klikk 2.0 felépítésében nem változott: a látogatók idén is különálló egységekben oldhatják meg a számítógépes feladatokat. Ami más az a tematika, ugyanis idén számítógépes játékokat, kép-, hang-, animációkészítő szoftvereket próbálhatnak ki az érdeklődők. Készíthetnek például saját zenét, mozgatható animációs figurát vagy saját honlapot.
A kiállítást idén is virtuális játék kíséri, amelyben regisztráció után lehet részt venni. Regisztrálni a kiállítás helyszínén vagy honlapján lehet.
Az e-mail cím és a név megadásával a pénztárban az első látogatás után kedvezményes belépő váltható, amelynek mértéke a negyedik látogatás után 60 százalék, az ötödik után pedig ingyenes, így érdemes minél többször személyesen ellátogatni a digitális játszótérre.
A játék célja egy vaktérkép megfejtése, amely 75 darab sejtnek nevezett hatszögből áll. A feladat: végigjárni a sejteket, játszani a Jövő Házában található játékokkal, készíteni saját multimédiás anyagokat és válaszolni az összeállított kérdésekre. Fontos, hogy egyedül senki nem nyerhet, ezért a kiállítás honlapján társakat kell gyűjteni. Az győz, aki hat társával együtt megfejti a teljes térképet és a legtöbb pontot gyűjti.
A szórakozás mellett nagyon sok hasznos tudást is szerez a látogató, megismerkedik a játékok felépítésével és elsajátítja a legmodernebb grafikai, zenei szoftverek használatát.
Niedermüller Anna elmondta: már szervezik a Klikk 3.0 kiállítást, amelyről egyelőre csak annyit árult el, hogy május 9-én nyílik és a tudomány témaköré épül.
Kapcsolódó cikkek
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.