Új értékesítési szakember a Jobinfo.hu élén
A Hírek Média Mohai Ágnes személyében új vezető értékesítési menedzsert nevezett ki a Jobinfo.hu integrált álláskereső portál élére. A szakember a szolgáltatás népszerűsítése és az értékesítési feladatok mellett a marketingtevékenységben is részt vállal. „A meglévő partnerkapcsolatok folyamatos ápolásával párhuzamosan új partnerek felkeresését is tervezzük. Emellett fontosnak tartjuk, hogy az értékesítési tevékenység fókuszában a szolgáltatási portfolió piaci igényekre hangolása álljon. Bízunk benne, hogy ez jó alap a Jobinfo.hu gyors fejlődéséhez. Célunk, hogy az elkövetkező években dinamikus fejlődést érjünk el mind az ügyfélkör bővítése terén, mind pedig az oldalunkat használó elégedett álláskeresők számában” - emelte ki Mohai Ágnes. A Hírek Média vezetői a szakember csatlakozásától többek között a Jobinfo.hu ismertségének, valamint piaci részesedésének további növelését várják.
Mohai Ágnes tíz évvel ezelőtt az Easy Learning Hungary Kft.-nél kezdte meg pályafutását. 2005-ben helyezkedett el a később a Sanoma Budapest Zrt.-hez tartozó Profession.hu-nál, ahol másfél év után ügyfélkapcsolati menedzserből értékesítési vezetővé lépett elő. Az eladási tevékenység mellett feladatai közé tartozott az értékesítési csapat irányítása is.
A szakember a Janus Pannonius Tudományegyetem Felnőttképzési és Emberi Erőforrás Fejlesztési Intézetében személyügyi szervező szakon diplomázott. Angol és német nyelven beszél, szabadidejét is szívesen fordítja nyelvtudása fejlesztésére. Emellett jógázni jár, és ha lehetősége nyílik rá, utazásai során a helyi kultúrával és szokásokkal ismerkedik.
Kapcsolódó cikkek
- Személyi változás az Allround élén
- Értékesítési és marketingvezérigazgató-helyettes az Invitelnél
- Vahl Tamás az AAM új üzletfejlesztési igazgatója
- Az Adobe új EMEA alelnököt nevezett ki
- Új kereskedelmi igazgató a CHS Hungary Kft.-nél
- 16 évig posztjukon maradnak a Google vezetői?
- Telekommunikációs veterán az Interoute alelnöki székében
- Vezetőváltás a hazai Apple élén
- Új ügyvezető a Konica Minolta Magyarország élén
- Új ügyvezető az LLP Budapestnél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.