Egyre többen foglalnak bérautót az interneten
Növekszik a Sixt Magyarország
A Sixt Magyarország sikeres évet zárt, melynek hátterében a vállalat jól átgondolt stratégiája, a hatékony marketing- és salestevékenység, a gépkocsiflotta folyamatos bővítése, valamint az internetes jelenlét erősítése áll. "Az online foglalásaink a hagyományos formáknál is nagyobb mértékben, megközelítőleg 70 százalékkal növekedtek, így havi 160-170 foglalással az összes bérlés közel egyötödét teszik ki - emelte ki Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezetője. - Ennek egyik oka, hogy egyre több vállalati partnerünk, akik korábban e-mailben vagy faxon küldte el foglalását, áttért erre a jóval kényelmesebb formára." Az interneten keresztül ugyanakkor többnyire magánszemélyek foglalnak autót, jellemzően néhány napra. Érdekesség, hogy legtöbben csupán 1-2 héttel a bérlés előtt gondolnak a kölcsönzésre, a legnépszerűbbek pedig az alsó- és középkategóriás autók.
80 százalékos kihasználtság
A fejlődés eredményeként 2007-ben számos új modellel bővült a Sixt bérautóflottája, így például már olyan exkluzív márkák is megtalálhatóak a vállalat kínálatában, mint a Mercedes C-osztály, vagy a más autókölcsönzőnél nem elérhető Mini Cooper. Többek között ennek köszönhető, hogy tavaly 15 százalékkal nőtt a gépkocsipark mérete, mely jelenleg közel 400 bérautóból áll, és jó háttérként szolgál a leasing üzletág számára is. "Saját rent a car flottánkból igény esetén rövid időn belül tudunk csereautót biztosítani tartós bérleti ügyfeleink számára. Emellett bérleti igényeikre is gyorsan tudunk reagálni, ami kimagasló rugalmasságot biztosít számukra" - tette hozzá Dévai Gábor.
A rent a car forgalmi mutatói is tovább javultak a megelőző évhez képest. Míg 2006-ban átlagosan havi 650-700 bérleti esemény történt, addig 2007-ben már havi 800-900, miközben a kihasználtság átlagosan 80 százalék volt, sőt a főszezont jelentő nyári hónapokban - különösen a nagy turistalátványosságnak számító Forma-1 Magyar Nagydíj idején - még a 90 százalékot is meghaladta. A vállalat 2008 végéig újabb 120-150 gépkocsi beállítását tervezi.
Népszerű a tartós bérlet
A magáncélra használt autó, vagy a vállalati flotta megvásárlása helyett egyre többen választják a tartós bérletet. A konstrukció népszerűségét jól mutatja, hogy a Sixt 2006-ban létrehozott leasing üzletága az elmúlt évben jelentős növekedést ért el. A vállalatnak olyan ügyfelekkel sikerült együttműködést kialakítania, mint a Levi's, a Kerakoll, az Avaya, vagy az Adverticum Zrt., így összesen mintegy 2500 cégautó flottakezelési feladatait látja el. Továbbra is az Opel Astra és Vectra, a Ford Focus és Mondeo, valamint a Volkswagen Passat a legkeresettebb márkák, az előző évekhez képest azonban egyre többen keresik a Saab modelleket is.
A partnerek számának, valamint a kezelt flotta méretének folyamatos növekedése vezetett odáig, hogy a vállalat 2007-ben a rövid távú autóbérlési üzletágtól elkülönülő céget hozott létre Sixt leasing - Wallis Autópark-kezelő Kft. néven. A vállalat felkészült szakemberei a teljes körű flottakezelés mellett tanácsadással is segítik partnereiket. Az üzletág eredményességét igazolja, hogy a Sixt AG 85 partnerországa közül 2007-ben Magyarország nyerte el a Leggyorsabban Fejlődő Sixt Leasing Partner címet. A döntés során az anyavállalat bírálóbizottsága az ügyfelek számát, valamint az elért forgalmat vette figyelembe. A díjat Regine Sixttől, a Sixt AG elnökétől vehette át Dévai Gábor a franchise partnerek éves találkozóján.
Kapcsolódó cikkek
- GPS-es rendszer segít az utasoknak
- Galileo navigációs eszközök a CeBIT-en
- "Mobilsűrűség" alapján jelzi a dugókat a navigációs készülékek új nemzedéke
- A mobiltelefonos navigáció elterjesztésére összpontosít a Nokia
- Amerikában is sikerrel mutatkozott be a Nav N Go
- T-Systems és BMW Sauber F1 technológiai partneri megállapodás
- RFID: Stratégiai együttműködés a Motorola és az Intelleflex között
- Bluetoothos FM-adattovábbító autókba
- Autós DVD dupla kijelzővel
- A Galileo rendszer várhatóan 2013-ban indul
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyszerű Airpods-tisztítás és új vezetékes headset gamereknek
Neked is fejtörést okoz, hogy mivel tudnád Apple Airpods fülhallgatódat megfelelően és károkozás nélkül tisztítani? Vagy épp teljesen másban vagy, és azon agyalsz, hogy milyen gaming headsettel tudnál megszabadulni a késleltetéstől? Akkor érdemes továbbolvasnod, mert a Sandberg most mindkét problémára elhozta a megoldást!
Újabb akadály hárul el a nagy hatótávolságú e-kamionok elterjedése elől
Sikeres tesztet teljesített a Siemens: töltési rendszere 1 MW teljesítményt adott le.
A német cég prototípusát egy nagy hatótávolságú e-kamionnal tesztelték. Az új készülék több Siemens SICHARGE UC150 töltőberendezésből, ezek kimeneti teljesítményét összefogó kapcsolási kialakításból (switching matrix) és a megawatt-töltésre speciálisan kialakított diszpenzerből állt.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
A Sony 4 győzelmet ünnepel a 2024-es TIPA Awardson
A Sony büszkén jelenti be, hogy a nagyhírű Technical Image Press Association ismét négy TIPA-díjjal ismerte el a Sony teljesítményét és innovációját. Idén a Sony többek között a "LEGJOBB PROFESSZIONÁLISABB HYBRID KAMERA" elismerést kapta az Alpha 9 III és a "LEGJOBB APS-C EXPERT KAMERA" címet az Alpha 6700 számára.