Új üzletágvezető a Microsoft Magyarországnál
2008. április 14-étől Civin Péter tölti be az infómunkás üzletág-vezetői posztját a Microsoft Magyarországnál.
Április 14-től Civin Péter (33) a Microsoft Magyarország Infómunkás (Info Worker) üzletág új vezetője. Civin Péter az Office Systems termékportfólióba tartozó termékekért felelős, feladatai közé tartozik a piaci növekedési lehetőségek feltérképezése, a partnerhálózati együttműködés megerősítése, az illegális szoftverhasználat elleni fellépés és az Office Systems portfólió legújabb megoldásainak (például üzleti intelligencia, kollaborációs megoldások) népszerűsítése a hazai piacon.
A közgazdász végzettségű szakember hét hónapja csatlakozott a Microsoft OEM csapatához marketingmenedzserként. Karrierjét a Kraft Foodsnál kezdte, ahol három évig dolgozott brand menedzserként. Ezután a Sony Ericsson CEE marketingkommunikációs menedzsereként 12 ország marketingkommunikációs tevékenységeiért volt felelős, majd a T-Online B2B marketingrészlegét vezette öt évig. Ez alatt az idő alatt a B2B portfólió jövedelmezősége megtöbbszöröződött, és a T-Online az IT/telekommunikációs piac kulcsszereplőivel együttműködésben olyan termékeket indított útjára, mint a Microsofttal közösen elindított előfizetés-alapú szoftver program.
Civin Péter Pozsony Balázstól veszi át a terület vezetését.
Kapcsolódó cikkek
- IVSZ: átmenetileg Keresztesi János végzi a főtitkári teendőket
- Új vezető a HP Magyarország nyomtatási üzletágánál
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- Sigvart Voss Eriksen a Pannon új CMO-ja
- Új típusú webfejlesztői versenyre toboroz a Microsoft
- Távozik a Pannon CMO-ja
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.