Tovább bővült az Apple Premium Reseller hálózat Magyarországon
2008. szeptember 15-én a Duna Plaza bevásárlóközpontban nyitotta meg kapuit a hatodik Apple Premium Reseller (APR) márkabolt, ahol az Apple a világ minden pontján egységes követelményeinek és elvárásainak megfelelően várják a vásárlókat.
A bevásárlóközpont második emeletén, a mozival szemben található új, hatvan négyzetméteres üzlet reggel 10 órától este 21 óráig az Apple termékek és kiegészítők széles palettájával várja az otthoni és a professzionális felhasználókat egyaránt.
Az Apple Premium Reseller hálózat első tagja Budapesten, az Andrássy úton (iStyle Pest) nyílt 2005-ben. Ezt követően még további öt bolttal bővült az üzletlánc a fővárosban a Rózsakert (StarKing Rose), a MOM Park (StarKing MOM) és Aréna Plaza (StarKing Pest) üzletközpontokban, a WestEndben (iStyle WestEnd) és most a Duna Plázában (XMS). Magyarországon hamarosan további Apple Premium Reseller üzletek nyílnak.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezető a hazai Apcom élén
- Majoros Miklós az Apple magyarországi képviseletének élén
- Két új szakember segíti az Apple termékek értékesítését
- Új vezető az Apple magyarországi képviseletének élén
- Vezetőváltás a hazai Apple élén
- Apple Szakmai Nap 2007
- Apple - 70 százalékkal nőt a számítógép-eladás
- iPod tok tervező versenyt ír ki az Apple magyarországi képviselete
- Apple-varázs az Andrássy úton
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.