Mobilinternetes pályázat középiskolásoknak
A tavalyi, valamint a nemrég kiírt második egyetemi mobilinternetes pályázat iránti érdeklődésre tekintettel a T-Mobile újabb diákok számára hirdet pályázatot. A T-Mobile három középiskola diákjainak is lehetővé teszi, hogy a mobilszélessáv és a mobiltelefon kreatív alkalmazását, a közösségépítést szem előtt tartó, a gyakorlatban alkalmazható ötleteikkel pályázzanak.
A T-Mobile a 2008/2009-es tanévben a három hazai egyetem hallgatói számára második alkalommal hirdette meg a mobilinternethez kapcsolódó pályázatát. A pályázó diákok kreatív ötleteikkel hozzájárulhatnak a mobilinternet elterjedéséhez, illetve annak gyakorlati célú, sokak számára értéket jelentő felhasználásához.
A nagy érdeklődésre tekintettel a T-Mobile idén először MobilNet Junior néven a középiskolások számára szintén pályázatot hirdet. A Fazekas Mihály Fővárosi Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium, a Leövey Klára Gimnázium és Szakközépiskola, valamint a Képző- és Iparművészeti Szakközépiskola diákjai egyedül vagy akár csapatokban is próbára tehetik képességeiket.
A T-Mobile ugyanis az egyéni indulókon kívül várja 2 vagy 3 fős csapatok jelentkezését is, bátorítva ezzel a csapatmunkát és a sokrétűbb, komplexebb ötletek kibontakozását. A pályázatokban megfogalmazott ötletek lehetnek weboldalak, köztéri installációk, számítógépre vagy mobiltelefonokra készített alkalmazások, egyéb megoldások vagy ezek kombinációi is. A 7-13 évfolyamos diákok a MobilNet Junior névre keresztelt pályázatra az érintett középiskolákban november 17-éig regisztrálhatnak, a pályamunkák leadási határideje pedig december 15-e. Az eredményhirdetésre előreláthatóan 2009 februárjában, az egyetemi pályázat díjátadójával együttesen kerül sor.
Középiskolánként az első három helyezett, valamint a csapatok közül az első három tagjai részesülnek nyereményben (Nokia 6650 és Sony Ericsson W880i típusú mobiltelefonok Domino csomaggal, MP4-lejátszók). A pályázatokat a középiskolák tanáraiból, a T-Mobile szakembereiből és független szakértőkből álló szakmai zsűri bírálja majd el.
Kapcsolódó cikkek
- T-Mobile: ötször több sms és mms karácsonykor
- Online pókerjátékkal újít a T-Mobile
- Kivizsgálja az NHH a T-Mobile pénteki üzemzavarát
- Minden T-Mobile-os előfizető 10 percnyi hálózaton belüli beszélgetést kap
- T-Mobile: kötbér helyett 10 lebeszélhető perc
- Nokia Messaging a Pannonnál és a T-mobile-nál
- Országos tv-csatornákon is látható lesz a pályázatgyőztes T-Mobile reklámfilm
- Kihirdették a T-Mobile és a Ludwig Múzeum videoklip-pályázatának nyerteseit
- Májusban folytatódott a lemorzsolódás a mobilpiacon
- A mobilcégek figyelmeztetnek a túlzott adatforgalomra
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.