Interneten követhetik figyelemmel áramfogyasztásukat a máltai fogyasztók
A megoldás folyamatosan figyeli a közműrendszer kihasználtságát és nagy igény esetén drágább, kisebb terheléskor olcsóbb tarifát számol. Ezzel a közműhálózatok terhelése is egyenletesebbé válik, csökken a csúcsidejű terhelés, ezért csökkenek a beruházási költségek, és a fogyasztók energiatudatos viselkedése is kialakítható. Aki odafigyel, sokat spórolhat a villanyszámlán. Távfelügyelet teszi gyorsabbá a hibaelhárítást és kiegyenlítettebbé az ellátást. A fogyasztók internetes portálon követhetik figyelemmel aktuális fogyasztásukat, valamint kiválaszthatják a számukra legmegfelelőbb kondíciókat, és szerződhetnek a szolgáltatóval. Előre fizetett fix áras csomag vásárlására is lehetőség nyílik, éppen úgy, mint a mobiltelefonok esetében.
Kapcsolódó cikkek
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- Virtuális workshop a szuperportálról
- IBM X5 szerverek: jelentős memóriabővítés új hardver nélkül
- IBM POWER7: versenytárs nélkül
- Az SPSS felvásárlását értékelte előzetesen az IBM
- 100 GHz-es graféncsip az IBM-től
- IBM: a vártnál magasabb negyedéves profit
- Vállalati szuperportál otthoni munkára
- Az IBM zürichi kutatólaboratóriuma ismét "kiváló elméket" keres
- Első alkalommal: Cognos konferenciát tart Budapesten az IBM
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.