Egész képernyős reklámok a Google keresőjén

Milkovits Gábor, 2009. március 8. 08:11

A Google egy olyan reklámtípust tesztel internetes keresőprogramján, amellyel úgynevezett „kiterjeszthető”, azaz akár egész oldalassá növelhető hirdetéseket lehet csatolni szponzorált keresési eredményekhez.

A koncepció egyelőre óvatos, ugyanis a reklámok csak akkor bővülnek és töltik be akár a teljes képernyőt, ha a felhasználó szándékosan rájuk kattint, maguktól vagy a kurzor elhúzására viszont nem. A Google-on újnak számító hirdetések nemcsak állóképeket és szövegeket, hanem akár hangos mozgóképeket is hordozhatnak, tovább növelve a felület értékét a reklámozók számára. A társaság viszont azáltal is ügyel arra, hogy ne riassza el a felhasználókat, hogy a kinagyított reklámok maximum az eredeti méret kétszeresére növelhetők, ráadásul a Google reklámszűrőjével teljes mértékben blokkolhatók.

Az új típusú hirdetésekkel egyelőre az amerikai Google-felhasználók találkozhatnak, sikeres fogadtatás esetén azonban más piacokon is megjelenhetnek. A kísérlet igen fontos a piacvezető keresőjével elhíresült internetes tartalomszolgáltató számára, hiszen jövedelme oroszlánrészét a webes felületein (és immár más oldalakon is) eladott reklámhelyek bevételei teszik ki.

Kulcsszavak: Google reklám

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14