Három új, zeneközpontú Nokia mobil
A Nokia három különböző célközönségnek szánt zeneközpontú mobiltelefont dobott piacra, amelyekkel részben Comes With Music szolgáltatását szeretné népszerűsíteni, részben pedig a fejlődő piacokon kíván tovább hódítani.
A Nokia 5330 XpressMusic egy szétcsúsztatható, dizájnos telefon, amely szintén a Comes With Music szolgáltatáshoz lett kialakítva. Az 5730-hoz képest a QWERTY billentyűzet hiányán kívül annyi a különbség, hogy a mobil csak sima 3G és EDGE hálózati kompatibilitással bír, 3,2 megapixeles kamerája pedig fix fókuszos. Alaptartozéka viszont a távvezérlős, szabvány jack csatlakozós sztereó fülhallgató, illetve a 2 GB kapacitású memóriakártya. A telefont 160 eurós nettó áron forgalmazza a Nokia.
A Nokia 5030 XpressRadiónak a fenti két modellel ellentétben semmi köze a Nokia internetes zeneáruházához, van viszont beépített FM rádióvevője, ami jelentős vonzerő lehet a fejlődő országokban. Ezt támogatja még a hátlapon elhelyezett viszonylag nagy hangszóró és az oldalt található külön rádiós kezelőgombok is, no meg az 1020 mAh akkumulátor, amelyről ugyan nem közölték, hogy mennyi zenehallgatást támogat, az általa lehetséges készenléti idő viszont teljes 21 nap, a beszélgetés pedig 10 óra. A készülék ajánlott nettó fogyasztói ára sztereó fülhallgatóval együtt 40 euró.
Kapcsolódó cikkek
- Jön az első Symbian 3 alapú mobiltelefon
- Árakat csökkent a Nokia, késik az új Symbian szoftver
- Nokia C3, C6, E5: Középpontban az üzenetküldés és a közösségi kapcsolatépítés
- A világ legtökéletesebb okostelefonja
- A korábban becsültnél nagyobb a mobiltelefonok világpiaca
- Bemutatkozott a Nokia C5
- A Nokia hivatalosan elismerte, hogy csalódást okozott az N97-tel
- Nokia 6303i classic telefon e-mail/IM támogatással
- Rejtélyes Nokia készülék a neten
- A Nokia szerint szinte minden Apple termékben tőlük loptak
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.
A magyar vásárlók közül választják a legtöbben környezettudatosságból a felújított mobilt
Nagyjából 300 tonna szén-dioxidtól kímélte meg a környezetet a Rejoy és a három további piacon jelen lévő anyacége, a Flip Technologies – ez átszámítva 150 személyautó éves kibocsátásának felel meg. A piactér régiós ügyfélfelmérése szerint arányaiban a magyar vásárlók közül voksolnak a legtöbben a felújított készülékekre környezettudatossági szempontokból – ebben pedig a boomer és millenial korú ügyfelek a legaktívabbak.